به گفته تهیه کننده سریال «پاهای بی قرار»، تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی منوچهر هادی این روزها در لوکیشنی در یک محضر عقد و ازدواج ادامه دارد.
کد خبر: ۵۸۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 11 April 2018

به گزارش تابناک : ایرج محمدی تهیه کننده سریال «پاهای بیقرار» با اشاره به پروسه تولید این سریال که این روزها به کارگردانی منوچهر هادی در حال تصویربرداری است، گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از سریال ضبط و تصویربرداری شده است و احتمالا تا اواخر خرداد و یا اواسط تیر تولید آن ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به لوکیشن حال حاضر این سریال که برای شبکه پنج سیما آماده می شود، توضیح داد: اکنون حوالی خیابان شهید مطهری در یک محضر عقد و ازدواج تصویربرداری سریال را ادامه می دهیم. 

این تهیه کننده در پایان بیان کرد: ما در حال حاضر روزکار هستیم و لوکیشن های متعددی در سطح شهر از جمله بیمارستان، مطب دکتر، شرکت و ... داریم که این روزها باید در کنار لوکیشن های خارجی به آن مکان ها هم برویم. 

فیلمنامه سریال «پاهای بی قرار» به قلم بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان نوشته شده است و این سریال در ۲ فصل و ۳ فاز تصویربرداری می شود.

این مجموعه زندگی چند خانواده را به تصویر می کشد و داستان را در بستر وقایع انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس پیش میبرد.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، سمیرا حسن پور، علی رضا استادی، سجاد قراگزلو، سیروس همتی، مهدی صبایی، اصغر محبی، افسانه ناصری، مجید صیادی و ... بازیگران این مجموعه هستند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار