برای توسعه امکانات و تجهیزات امدادی
دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره گستردگی حوزه خدمات رسانی این جمعیت در کشور گفت: برای توسعه امکانات و تجهیزات امدادی به حمایت بیشتر دولت نیاز داریم.
کد خبر: ۵۸۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 10 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ محمود محمدی نسب درآیین تجلیل از فعالان کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه و طرح های نوروزی جمعیت هلال البرز افزود: سال گذشته ، سالی پر ازحادثه و پر کار برای جمعیت هلال کشور بود و افزون بر زلزله کرمانشاه با حوادث دیگری از قبیل سقوط هواپیما، کولاک و سقوط بهمن شدیم.


وی گفت: براین اساس برای ارتقای امکانات و تجهیزات امدادی استان ها نیازمند حمایت دولت هستیم ضمن آنکه دولت باید دست جمعیت هلال احمر را با توجه به حساسیت امداد رسانی باز بگذارد.


محمدی نسب ادامه داد: با وجود محدودیت ها درحوادث سال گذشته جمعیت هلال احمر فعالیت مناسبی داشت به ویژه در حوادث زلزله و طرح نوروزی این جمعیت تمام امکانات خود را به کار گرفت .


وی با بیان اینکه بیشتر کسانی که در حال خدمات رسانی در جمعیت هلال احمر هستند رابطه استخدامی با این سازمان ندارند، خاطرنشان کرد: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر از فداکارترین افراد جامعه هستند که بدون هیچ چشمداشت مالی به خدمات رسانی می پردازند.


محمدی نسب گفت: در کنار نیروهای امدادی آموزش دیده هر گاه کشور دچار حادثه ای می شود شاهد حضور خیل عظیم نیروهای مردمی هستیم.


دبیر کل جمعیت هلال احمر افزود: امسال امکانات و تجهیزات امدادی بیشتری در اختیار مراکز استان ها قرار می گیرد.


در این مراسم از امدادگران جمعیت استان البرز که در جریان زلزله سال گذشته استان کرمانشاه و سفرهای نوروزی به مردم خدمات رسانی کردند، تجلیل شد.


جمعیت هلال احمر استان البرز افزون بر خدمات رسانی به مناطق حادثه دیده کشور، وظیفه سنگینی در خدمات رسانی به مسافران میلیونی جاده های گردشگری این استان بر عهده دارد.


نوروز امسال بیش از 35 میلیون تردد خودرویی در جاده های استان البرز انجام شد که در جریان این ترددها چندین فقره تصادف رخ داد که سبب مرگ 7 نفر و مصدومیت بیش از 40 نفر شد.


در این برهه زمانی، امدادگران هلال احمر و مرکز فوریت های پزشکی استان البرز به طور شبانه روزی در جاده های پرترافیک استان به مردم به ویژه حادثه دیدگان خدمات رسانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار