رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۴ هزار و ۲۵۰ بسته تنباکو قاچاق در این استان خبر داد و گفت: در پی کسب خبر مبنی بر قاچاق کالای خارجی، یک دستگاه خودروی سواری سمند که قصد عبور از ایستگاه بازرسی شهید زارعی را داشت شناسایی و متوقف شد.
کد خبر: ۵۸۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 08 April 2018
کشف ۵ دستگاه خودروی سرقتی در همدان
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۵ دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارقان در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو از معابر عمومی شهر همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات گسترده میدانی، یکی از سارقان سابقه‌دار شناسایی و از نامبرده یک دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه کشف شد.

زارعی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به سرقت خودرو مکشوفه و ۴ دستگاه خودرو سواری دیگر در مجموع ۵ دستگاه خودو و ۵ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی دوستش اعتراف کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه همدست متهم که متواری شده بود، دستگیر و یکی از خودرو‌های سرقتی نیز از وی کشف شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌ها و محل سکونت متهمان، مقادیر قابل‌توجهی لوازم و قطعات خودرو‌های مسروقه از قبیل: اسناد و مدارک، ۸ حلقه لاستیک، باتری، آچارآلات، صندلی و ... کشف و تحویل شاکیان شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف بیش از ۴ هزار بسته تنباکو قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش از کشف ۴ هزار و ۲۵۰ بسته تنباکو قاچاق در این استان خبر داد و گفت: در پی کسب خبر مبنی بر قاچاق کالای خارجی، یک دستگاه خودروی سواری سمند که قصد عبور از ایستگاه بازرسی شهید زارعی را داشت شناسایی و متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد ۴ هزار و ۲۵۰ بسته تنباکو خارجی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

زارعی در پایان یادآور شد: در این راستا موضوع با تشکیل پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی، مستقر در ایستگاه بازرسی شهید زارعی در حال رسیدگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار