رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز:
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: تا کنون 37 درصد مدارس کشور توسط خیرین نیک اندیش ساخته شده است که این مهم نشان از نگاه معنوی و ملی آنان به موضوع مدرسه سازی دارد.
کد خبر: ۵۸۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 09 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ محمد رضا اسپرورین ، افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز کشور 21 سال است که درامر مقدس مدرسه سازی فعالیت دارد که در جشنواره خیرین مدرسه ساز البرز در اردیبهشت ماه 97 از همه خیرین برای پیوستن به این مجمع دعوت می شود.


وی بیان داشت: احداث مدرسه در نقاط مختلف کشور از مهمترین اقدامات مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور بوده است.


وی با اشاره به اینکه 650 هزارخیر مدرسه ساز در کشور فعالیت دارد، یادآورشد:با توجه به کمبود فضای آموزشی به ویژه در استان البرز نیاز به مشارکت بیشتر مردم در این امر مقدس و خداپسندانه داریم.


اسپرورین با اشاره به اینکه کیفیت ساخت مدارس مجمع خیرین مدرسه ساز بسیار بالا است، تاکید کرد: در ساخت این مدارس از بهترین مصالح استفاده می شود.


وی اضافه کرد:خیرین مدرسه ساز در احداث مدرسه برای تحصیل دانش آموزان و موفقیت آنها در آینده اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.


وی توسعه علم در مناطق محروم را یکی از محورهای مهم کاری مجمع خیرین مدرسه ساز ذکرکرد.


رئیس مجمع خیرین مدرسه البرز بیان داشت: خیرین مدرسه ساز با هدف خدمت به مردم و بدون هیچ گونه چشم داشتی در این مسیر قدم بر می دارند.


اسپرورین یادآورشد: به همت خیرین مدرسه ساز استان، البرز در این بخش جایگاه سوم کشور را از آن خود ساخته است، افزود: این مهم به سبب تخصیص تعهد خیرین به دست آمده است.


وی با اشاره به اینکه در استان البرز نیز حدود نیمی از مدارس البرز توسط خیرین نیک اندیش توسط خیرین احداث شده است، تاکید کرد: مبحث ایمن سازی مدارس یکی از مهم ترین اموری است که همواره مورد توجه و تاکید مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز قرار دارد.


وی ادامه داد: برای تامین فضای آموزشی مناسب در البرز که هم اکنون به دلیل کمبود ها و زیر ساخت های آموزشی در رتبه سی و یکم کشور قرار دارد نیاز به مشارکت خیرین با هر توان مالی در این استان داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار