در پارک علم و فناوری استان البرز انجام شد
پژوهشگران و دانشوران پارک علم و فناوری استان البرز با برگزاری نشستی راهکارهای حمایت از کالای ایرانی را مورد بررسی قراردادند.
کد خبر: ۵۸۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 09 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری هم جهت نامگذاری سنوات گذشته صورت گرفته است.


عطاء الله ربانی افزود: این نامگذاری ابعاد مختلفی دارد و نامگذاری این سالها با هوشمندی اعلام می شود. نامگذاری امسال نیز در جهت نامگذاری سال گذشته، یعنی سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.


ربانی همچنین گزارشی از مباحث جلسه اشتغال استان مبنی بر اینکه باور و دغدغه استاندارالبرز بر فعالیت بیشتر دستگاههای اجرایی برای تحقق اهداف توسعه اشتغال پایدار استان بوده، به حاضرین ارایه داد.


وی تاکید کرد: تکالیف سال های گذشته و سیاستهای اقتصاد مقاومتی همچنان به قوت خود باقی است. با توجه به اینکه ستاد حمایت از کالای ایرانی در استانداری البرز به دستور استاندار البرز تشکیل شده در پارک علم و فناوری البرز نیز این ستاد بصورت ویژه فعالیت خواهد داشت.


در ادامه جلسه حاضران در خصوص موضوع جلسه 'سال حمایت از کالای ایرانی' در سه دسته بندی اصلی تکالیف مسئولین و رسانه ها، تکالیف مردم و مصرف کنندگان ، تکالیف فناوران و تولید کنندگان و صاحبان صنایع، به طرح نظرات، پیشنهادات و مشکلات احتمالی پرداختند و مقرر شد دبیرخانه ستاد پارک موارد را جمع بندی و برای طرح در ستاد استانی آماده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار