مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان البرز با بیان اینکه همزمان با شروع سفرهای نوروزی بیش از ۲۶ میلیون لیتر انواع بنزین دراین استان توزیع و مصرف شده است گفت:در این میان مصرف بنزین با استاندارد یورو ۴ بیش از ۸ درصد افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۵۸۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 08 April 2018

به گزارش تابناک : ابراهیم توسلی اظهار کرد: میانگین مصرف روزانه انواع بنزین این استان از بیست و هفتم اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه سال جاری و همزمان با شروع سفرهای نوروزی  بیش از ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار لیتر بوده که این میزان نسبت به ایام مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

توسلی ادامه داد: در مدت یادشده ۱۷ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در استان البرز مصرف شده که در مقایسه با دوره زمانی مشابه سال گذشته از رشد ۸ درصدی برخوردار می باشد.

وی علت افزایش  ۸ درصدی مصرف بنزین یورو ۴ را جایگزینی این فرآورده به جای بنزین معمولی در کلانشهر کرج عنوان کرد و افزود: از سنوات قبل عرضه بنزین یورو ۴ در راستای کاهش آلودگی هوای کلانشهر کرج در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان البرز افزود: از بیست و هفتم اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه سال جاری به میزان ۲ میلیون لیتر بنزین سوپر و ۷ میلیون لیتر بنزین معمولی نیز در این استان توزیع و مصرف شده است.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار