استاندار البرز گفت: با اجرای طرح های عمرانی ، این استان تا پایان امسال از بن بست ترافیکی خارج می شود.
کد خبر: ۵۸۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 07 April 2018

به گزارش تابناک : محمد علی نجفی روز شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان البرز افزود: تکمیل پروژه آزاد راه تهران- شمال از پروژه هایی است که به گشایش گره ترافیکی در البرز کمک می کند.
وی بیان داشت: قرار است قطعه اول این آزاد راه در تابستان امسال به بهره برداری برسد که موجب کاهش 30درصدی ترافیک در البرز می شود.
نجفی افزود: طرح احداث آزاد راه جنوبی البرز مرسوم به آبیک – چرمشهر نیز در کنار پیگیری پروژه مترو کرج در دست اقدام قرار گرفته است .
استاندار البرز تاکید کرد: تلاش می شود با استفاده از فرصت های موجود در سال 97، اقدامات مناسبی برای 
رفاه،آسایش و آرامش و امنیت مردم استان به عمل آید.
وی دربخش دیگری از سخنانش بیان داشت: نیروی انتظامی در اجرای منشور حقوق شهروندی موفق عمل کرده که با ایجاد فرصت برای کاهش ناهنجاری ها و ورود هنجارهای طبیعی، حقوق شهروندی محقق خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی خانواده نیروی انتظامی ادامه داد: در سال های اخیر پلیس در کشور توفیق خوبی داشته است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: تحقق اصل «حقوق شهروندی» از تاکیدات نظام جمهوری اسلامی و مسئولان کشور است که دستیابی به این مهم از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.
نجفی با اشاره به اینکه گاهی در برخی موارد عدم رسیدگی به مطالبات مردم سبب بروز نارضایتی می شود افزود: در استان البرز و به ویژه ایام نوروز شاهد امنیت کاملی در استان بودیم؛حضورهای میدانی در ایام نوروز، برای تحقق هر چه مطلوب تر منشور حقوق شهروندی بوده است.
وی گفت: 31 میلیون تردد از مسیرهای استان طی ایام نوروز صورت گرفت که پلیس راه و راهور با حضور به موقع خود در بخش های مختلف نقش موثری ایفا کردند.
وی با بیان اینکه حوزه فعالیت در نیروی انتظامی بسیار گسترده و وسیع است اما خیلی آنها را نمی بینند، گفت: حضور به موقع نیروی انتظامی و همکاران امنیتی در بخش های خدماتی بسیار حایز اهمیت است.
تقویت زیرساخت های توسعه نیروهای نظامی و انتظامی نیز از دیگر موضوعاتی بود که استاندار البرز به آن اشاره کرد.
سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز دراین نشست گفت: تحقق کامل و 100 در صدی اصل پاسخگویی در قالب اجرای طرح مرکزیت فوریت های 97 تا پایان اردیبهشت در دستور کار است.
وی افزود: با اجرای این طرح، در مدت 48 ساعت درخواست ها،نظرات و پیشنهادات مردمی پاسخ داده خواهد شد.
محمدیان همچنین با بیان اینکه در ایام نوروز نیروهای انتظامی صد درصد توان خود را در2 نوبت کاری پای کار گذاشتند؛ افزود: استان البرز سال 96 دومین استان در کاهش تلفات جاده ای بود که در نوروز 97 این روند به کاهش 54 درصدی رسید.
وی افزود: در نوروز امسال هیچ بحران ترافیکی را در استان شاهد نبودیم.
سردار محمدیان بیان کرد: ایام نوروز به منظور امنیت و جلوگیری از سرقت نیز 44 ایستگاه جدید در محلات پیش بینی شد تا مردم احساس امنیت کنند‌.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار