شهردار تهران از بررسی دلایل استعفای خود در جلسه فردای شورای شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ 07 April 2018

به گزارش تابناک : محمد علی نجفی صبح امروز با حضور درحاشیه بهره برداری از 20 پروژه منطقه 8 با اشاره به استعفای خود در جمع خبرنگاران از خاطرات حجت اسلام و المسلیمین دعایی درباره امام خمینی(ره) گفت: خاطرات حضرت امام برای همه ما آموزنده است؛ اما شرایط متفاوت است و درجلسه شورای شهر دلایلم را بیان می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر اعضای شورای شهر به استعفای شما پاسخ منفی دهند چه می شود؟ گفت: اجازه دهید گزینه های مختلف را بررسی کنیم و هنوز اعضای شورای شهر حرف‌های من را نشنیده‌اند.

نجفی با بیان اینکه علت اصلی استعفای من فرصت برای معالجه است گفت: چرا که در سه چهارماهی که باید برای درمان بروم کار شهردرای نمی‌تواند معلق بماند درحالیکه شهرداری به جایگاهی رسیده که آماده حرکت سریع تر و حتی پرش را دارد و نمی‌خواهم به دلیل بیماری شهرداری دچار رکود شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مرخصی نمی‌گیرد؟ تصریح کرد: نمی‌پسندم کسی که مسئول و مدیر است بنا به دلایلی بالای سرکار نباشد آنطور که باید و شاید کار پیش نرود؛ لذا این سیستمی که مرخصی بگیرم و به معالجه بپردازم خیلی مورد قبول نیست و در شهرداری هم این سیستم عمل نمی‌کند.

شهردارتهران با بیان اینکه نیروهای خوبی در شهرداری وجود دارد که می‌توان مسئولیت را به آنها سپرد گفت: دوی امدادی در شهرداری انجام شده که بخشی را من انجام دادم و حالا می‌توان ادامه مسیر را به دیگران سپرد تا طی کنند و از آنجایی که افراد شایسته حضور دارند فکر نمی‌کنم ضرورتی بر ماندنم باشد و دوست ندارم سه ماهی مرخصی باشم و اسم من در شهرداری باقی بماند.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است با رفتن شما سیاست‌ها در شهرداری تغییر کند گفت:‌ شورا که عوض نشده و علی القاعده شهرداری کار خود را ادامه خواهد داد و فکر نکنید تغییراتی که با آمدن من ایجاد شده، از بین برود؛ چرا که تغییرات انجام شده ، زیر ساختها آماده است و تیم جدید وجود دارد و فضا برای ادامه کارفراهم است.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار