فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: تنها راه حفظ اشتغال و رفع معضل بیکاری حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۵۸۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 05 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ ابوالقاسم پالیزگیر در نخستین نشست شورای اداری شهرستان، افزود: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالای ایرانی موجب افزایش اشتغال و کاهش بیکاری می شود و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.


وی با اشاره به وجود گرایش نسبی برای مصرف کالای خارجی در بین مردم، گفت: این موضوع ضرورت تلاش بیشتر از سوی مسئولان برای حمایت از کالای ایرانی را عیان می کند که از دغدغه های رهبری انقلاب نیز است.


وی خاطرنشان کرد: آحاد جامعه و مسئولان موظف به حمایت از کالای ایرانی هستند و ارکان مختلف دولت با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه، برای تحقق شعار سال اقدام می کنند.


فرماندار ساوجبلاغ یادآور شد: تولید کنندگان داخلی نیز در این زمینه وظیفه دارند با بالا بردن کیفیت ساخت کالاهای تولیدی خود و ارائه تعهدات و ضمانت های فنی لازم، موجبات گرایش مردم به سمت خریدهای کالاهای تولید داخل را فراهم کنند.


وی خطاب به اعضای شورای اداری ساوجبلاغ گفت: لازم است برای تحقق شعار امسال برنامه ریزی راهبردی داشته باشیم و در این مسیر از کمک نخبگان، دانشگاهیان و سایر اقشار موثر جامعه استفاده کنیم.


وی گفت: انجام اقدامات اساسی با هدف توسعه اقتصادی شهرستان و افزایش اشتغال از برنامه های سال 97 است و تشکیل همیار سرمایه گذار در این شهرستان در حوزه اجرای پروژه های اقتصادی یکی از این برنامه ها است.


پالیزگیر در ادامه به بیان اقدامات انجام شده در ستاد سفر نوروز 97 پرداخت و گفت: در سال جدید با وجود عبور بیش از 10 میلیون خودرو از بزرگراه کرج - قزوین تلفات جانی نداشتیم.


وی با ابراز رضایت از عملکرد ستاد سفرهای نوروزی افزود: یکهزار و 680 نفر در اسکان موقت و بیش از 307 نفر در اسکان دائمی از ستاد سفر خدمات دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار