جانشین انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری یک تیم ۲ نفره سارقان حرفه ای که در پوشش تعمیرکار خودرو در یکی از محلات ایلام فعالیت داشتند خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 24 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، قدرت حیدری‌زاد اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یک کاسب دوره گرد مبنی بر سرقت خودرو و تمام اجناس خود، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران تجسس کلانتری۱۳ و کارآگان واحد مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان ایلام با استفاده از شبکه منابع خبری و نیز همکاری خوب مردم توانستند در کمتر از چند ساعت پس از اعلام سرقت، رد سارقان را شناسایی کنند.

وی افزود: پلیس با هماهنگی مرجع قضایی جهت ورود به محل اختفاء سارقان و دستگیری آنها وارد عمل شده که یکی از سارقان قصد فرار داشت ولی با هوشیاری و اقدامات خاص پلیسی، راه بر او بسته و نهایتاً با شلیک هوایی متوقف و دستگیر شد.

حیدری‌زاد یادآور شد: در این عملیات تعداد ۲ سارق حرفه‌ای دستگیر، تعداد ۲۹۰ دست لباس نو، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه ضبط و پخش خودرو، یک دست روکش صندلی ماشین ، ۱۶ عدد چراغ خودرو، ۴ عدد آیینه خودرو، یک دستگاه سرسیلندر خودرو،یک جعبه ابزار کامل خودرو، یک دفترچه چک بانکی کشف شد.

این مقام مسئول انتظامی در پایان به جزئیات پوشش تعمیرگاه و سکونت سارقان در یکی از محلات ایلام پرداخته و تاکید کرد: سارقان در پوشش تعمیرگاه در یکی از محلات ایلام ساکن و در امر سرقت خودرو و قطعات خودرو فعالیت گسترده داشتند لذا از شهروندان گرامی تقاظا داریم نسبت به فعالیت مشکوک این گونه صنف های جعلی در محلات خود حساس بوده و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

وی افزود: سارقان جهت رسیدگی بیشتر از طریق قانون روانه زندان شده و در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحت رسیدگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار