نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷، ضمن تبریک این ایام به ملت شریف ایران و مردم خوب استان، بیان داشت: «امیدوارم سال ۹۷، سال رشد و رونق پرشتاب اقتصاد در کشور و در استان البرز باشد و مسئولین محترم بتوانند با طرح‌هایی که خواهند ریخت، چهره‌ی این منطقه را تغییر دهند.»
کد خبر: ۵۸۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 21 March 2018

به گزارش تابناک : متن پیام آیت‌الله حسینی همدانی به این شرح است:

 پیام تبریک سال نو نماینده ولی فقیه در استان البرز

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

آغاز سال ۱۳۹۷ خورشیدی را به همه مردم مهربان، ولایت مدار و انقلابی استان البرز، به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، جهادگران و همه کسانی که عزیزانشان، خالصانه برای دفاع از حرم و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، قرآن و نظام اسلامی از نثار جان دریغ نکردند و مایه عزت و سربلندی و آرامش ایران شدند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در سال گذشته مردم ایران با وحدت و انسجام و حضور همیشگی‌شان، هوشمندانه در مقابل دشمن عنود و لجوج، افتخاراتی را در مسیر حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب برای خود ثبت کردند که با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، حضور قوی و انقلابی در ۹ دی، برای از بین بردن نقشه‌های شوم خناثان و شرکت حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی علی‌رغم همه کمبودها، ناکام گذاشتن حیله‌های استکبار و از بین بردن هیمنه‌ی رعب‌انگیزی داعش با جنایت و خونریزی‌هایی که در منطقه غرب آسیا درست کرده بود و ده‌ها مورد دیگری که نتیجه‌اش نفوذ معنوی و آرامش‌بخش ایران در منطقه بوده است، همراه بود.

سال جدید با ماه رجب شروع و به ماه رجب ختم می‌شود و ما این ابتدا و انتها را به فال نیک می‌گیریم؛ ماه توجه و تنبه و استغاثه و استغفار، ماه امیرالمؤمنین (علیه‌السلام).

خوب است امسال قدری به رشد معنوی خود توجه بیشتری داشته باشیم و با توسل به علی ابن ابی‌طالب (علیه‌السلام) و شفیع قرار دادن او از خدای تعالی طلب کنیم و بخواهیم که ای کسی که همه‌چیز در دست باکفایت و قدرت توست، ای مقلّب القلوب، ثبات ایمان در قلب و ای مقلّب الابصار، بصر و بصیرت و حال ما را به احسن حال تغییر ده و کمک کن به ما (که) حسرتمان در روز قیامت، از فرصت‌هایی که ازدست‌داده‌ایم زیاد نباشد.

انسان موجودی است که دائماً در حال رشد و صیرورت است، لذا باید امروز او بهتر از دیروزش و امسالش بهتر از سال گذشته‌ی او باشد، و الا طبق نقل و روایات، مغبون و دور از رحمت الهی خواهد بود.

خدایا در این روزهایی که همه‌چیز در حال نو شدن است، در اعمال و اخلاق ما تغییری ایجاد کن، کمکمان کن که هواهای نفسانی و اخلاق زشت را از خود دور کنیم و توفیق ما را برای خدمت به مردم و خلق بیشتر کن.

امیدوارم ان‌شاءالله سال ۹۷ سال رشد و رونق پرشتاب اقتصاد در کشور و در استان البرز باشد و مسئولین محترم بتوانند با طرح‌هایی که خواهند ریخت، استانی که هم جوانان فرهیخته و دانشمند در زمینه‌های مختلف علمی و فنی و هم مراکز دانشگاهی متعدد دارد و می‌تواند در خودکفایی صنعتی و کشاورزی کشور مؤثر باشد، چهره‌ی این منطقه را تغییر دهند. ان‌شاءالله.

در پایان امیدوارم همه مردم و مسئولین، مطالبه‌ی امسال رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار داده و در مسیر اجرائی شدن واقعی او قدم بردارند.

بار دیگر سال نو را به همه شما تبریک گفته سالی پر از خیر و نور و برکت و نشاط و شادی از خدای تعالی مسئلت می‌کنم

مؤید و منصور باشید.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته.

 

 

 

منبع : بسیج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار