فرماندرا اعلام کرد
فرماندار نظرآباد اعلام کرد که با تلاش دستگاه های اجرای و مشارکت بخش خصوصی 2 هزارو633فرصت شغلی طی 2ماه گذشته دراین شهرستان ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۸۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 20 March 2018

به گزارش تابناک البرز محمدرضا فلاح نژاد افزود: با ایجاد این فرصت های شغلی ، تعداد اشتغال بکار سال جاری نظرآباد از 2هزارو 300 نفر به 4 هزارو933 نفر رسید.


وی با قدردانی از ادارات صنعت معدن و تجارت، جهادکشاورزی و کمیته امداد گفت: این ادارات در تحقق تعهدات ایجاد اشتغال در این شهرستان تلاش شایسته ای داشته اند که قابل ستایش است .


فلاح نژاد درخصوص اقدامات انجام شده برای نوروز 97 این شهرستان اظهار داشت: تمام اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر برای راهنمائی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی با آمادگی کامل در کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ مستقر شده اند.

‍ وی از مسئولان خواست در حوزه جذب سرمایه گذار وگردشگری بیشتر ورود کنند چرا که این حوزه مقرون به صرفه تر بوده و به ایجاد اشتغال کمک می کند.


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد وطالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سال آینده سال کار بیشتر در شهرستان نظرآباد خواهد بود، گفت: در سال های گذشته در این شهرستان به دلایلی ، کمتر کار انجام شده
است .


محمود بهمنی افزود: استان البرز با توجه به مهاجر پذیر بودن سالانه دارای رشد 3 درصد جمعیتی است.


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان گزارشی از اقدامات اخیر مجلس در خصوص وضعیت حقوقی کارمندان و افزایش آن گفت :با اجرای این برنامه مطمئن هستم عدالت در پرداخت ها رعایت خواهد شد.


شهرستان 150 هزارنفری نظرآباد در 45 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار