درآستانه نوروز97
مدیرندامتگاه قزلحصارکرج با اشاره به برنامه حبس زدایی قوه قضائیه گفت: درآستانه نوروز97 تعداد 400 تن از مددجویان این ندامتگاه آزاد شدند.
کد خبر: ۵۸۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 19 March 2018

به گزارش تابناک البرز علیرضا گرامی افزود: این آزادی ها براساس بخشنامه ابلاغی و دستورالعمل صادره از سوی ریاست قوه قضاییه به منظور کاهش جمعیت کیفری صورت گرفته است.


وی گفت: یکی از بخشنامه های صادره در خصوص کاهش جمعیت کیفری، اعمال عفو و باقیمانده حبس کمتراز شش ماه بوده که مددجو با استفاده از مرخصی ازندامتگاه آزاد می شود.


گرامی یادآورشد: نداشتن جریمه مالی و حسن رفتار مورد تأیید شورای طبقه بندی از جمله شرایطی است که برای آزادی زندانیان در نظر گرفته شد.


وی اظهارکرد: اعطای این آزادی ها به مددجویان واجد شرایط علاوه بر جلوگیری از فروپاشی خانواده های آنان، در کاهش ارتکاب دوباره بزهکاری نقش بسزایی دارد.


گرامی، کاهش جمعیت کیفری زندان ها ، پیشگیری از رفتارهای پر خطر مددجویان و بازگشت آنان به جامعه را از دیگر مزایای اعطای این آزادی ها ذکر کرد.


وی یادآور شد: فعالیت واحدهای قضایی در ندامتگاه های کشور از جمله قزلحصار نیز نقش تاثیرگذاری در رفع مشکلات قضایی مددجویان و آزادی آنان دارد.


ندامتگاه قزلحصار یکی ازچهار زندان مستقر درکرج است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار