مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از انجام ۲۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در داخل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 19 March 2018

به گزارش تابناک : جهانگیر شاهمرادی اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که در سال جاری انجام شد عملیاتی‌کردن شهرک صنعتی اشتهارد 2 به مساحت هزار و 23 هکتار بود که پروژه‌های عمرانی آن در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز افزود: از اقدامات انجام شده در سال جاری اجرایی‌کردن شهرک صنعتی کوثر و شهرک صنعتی نجم آباد به مساحت 500 هکتار بود که فاز اولیه آن ‌80 هکتار است.

شاهمرادی با  اشاره  به اینکه در سال جاری 17 میلیارد  تومان پروژه عمرانی داخل شهرک‌های صنعتی استان البرز انجام شده است، عنوان کرد: قراردادی با تامین نیرو در شهرک‌های صنعتی منعقد شده است که مبلغ پروژه‌های عمرانی  را  در سال جاری به 20 میلیارد تومان  می‌رساند.

وی  با اشاره به اینکه در بخش  صنایع کوچک در سال جاری نمایشگاهی برگزار شد که تمام صنایع کوچک در آن حضور داشتند، گفت: در این  نمایشگاه 15 رایزن جمهوری اسلامی ایران در کشورهایی که به آنها صادرات داریم حضور داشتند و در کنار این نمایشگاه کلاس‌های آموزشی برای صنعتگران و صادرکنندگان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه در 9 ماه اول سال تعداد 112 واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: 213 نفر شغل در سال جاری ایجاد شده که بسیار قابل توجه است.

شاهمرادی با بیان اینکه در 11 ماهه سال جاری ‌259 دوره آموزشی برگزار و 5 هزار و  913 نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: قراردادها و تورهای صنعتی در دستور کار قرار داشته و انجام شد.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار