مدیری در این برنامه که بمناسبت روز زن ضبط شده بود اما در زمان مقتضی به پخش نرسید، اظهار کرد: دقت کردید بیشتر سخنرانان مراسم روز زن، مرد می باشند و بیشتر آقایان هدیه روز زن می‌گیرند. کلاً آقایان به حضور در مجالسی که در مورد زنان هست، علاقه مندند و آن چیزی که خیلی آقایان را آزار می دهد، تابلوی ورود آقایان ممنوع هست!
کد خبر: ۵۸۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 18 March 2018

به گزارش تابناک : در ادامه این برنامه حامد همایون برای اجرای نخستین قطعه خود به اسم “دیوونه بازی” کلاً آقایان به حضور در مجالسی که در مورد زنان هست، علاقه مندند و آن چیزی که خیلی آقایان را آزار می دهد، تابلوی ورود آقایان ممنوع هست!در ادامه این برنامه حامد همایون برای اجرای نخستین قطعه خود به اسم “دیوونه بازی” روی صحنه دورهمی حاضر گردید.

مدیری در ادامه گفته بود: خیلی وقت‌ها بدون اینکه متوجه باشیم در طول روز مشغول فیلم بازی کردن هستیم، اما کنار مادرمان از انگشت شمار جاهایی هست که توان نداریم فیلم بازی کنیم. هرچقدر هم که بازیگر خوبی باشیم، دو مرتبه هم از بازی کردن خسته می گردیم. نگاه کنید این احتیاج روحی به مادر چقدر شدید هست که در ژاپن و اروپا مادر کرایه می دهند!

نگاه کنید این احتیاج روحی به مادر چقدر شدید هست که در ژاپن و اروپا مادر کرایه می دهند!سپس، کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون به صحبت با مدیری پرداخت.  پس از ان فیلمنامه نویسی و بعد بازی در نخستین کارم به اسم زیر سایه همسایه را تجربه کردم.

وی در ادامه در مورد سن خود اظهار کرد: سن من را همه می دانند و هرچقدر که به نظر می آیم، همان را بیان می کنند.

ریاحی در ادامه در مورد روند بازی خود اظهار کرد: بعد از زیر سایه همسایه یک سینمایی بازی کردم که بنا بر عللی نصفه کاره ماند و بعد فیلم پاییزان را بازی کردم.

وی در مورد کم کاری خودخواسته در این سالها اظهار کرد: الان ۱۵ سال هست که بازی نکرده‌ام؛ اظهار کردم که دیگر بازی نمی‌کنم و یادم هست شما در آن زمان اظهار کردید نهایتاً دو سال بتوانم دوام بیاورم! اما اگر بدانم بازی در کاری نقطه عطف بازیگری و کارنامه هنری من می گردد، دو مرتبه هم بازی می‌کنم.

ریاحی در مورد علل خدانگهداریش از بازیگری اظهار کرد: علل خیلی بسیاری داشت؛ خیلی از آنان ذی ربط می گردد به شرایط سینما و علل شخصی و … . قسمتی که ذی ربط به سینما می گردد، هنوز ادامه دارد و حس می کنم آن بلوغی که سینما و سینماگران ما باید به آن برسند را نداریم.‌

‌ریاحی در ادامه، خطاب به مدیری اظهار کرد: یک نمونه از این مورد ها در رابطه با خود شماست. می خواهم از شما انتقاد کنم آقای مدیری! من بعد از زمین لرزه کرمانشاه خیلی رخدادی برنامه شما را می نگاه کردم و شما به عنوان یک همکار، دیگر دوستان ما را که به منطقه های زمین لرزه زده رفتند؛ سلبریتی، دولبریتی و یه‌لبریتی خطاب می کردید. امید دارم روزی به این بلوغ برسیم که اگر ما فیلمی می سازیم، تریبون یک جامعه باشیم.

مدیری در جواب به انتقاد ریاحی اظهار کرد: من قضاوت نکردم و منحصرا از مهمان ها پرسیدم که برای کمک به منطقه های زمین لرزه زده رفتید یا خیر. بعد هم اظهار کردم به جز برخی ها که رفتند و موجب کمک شدند، یک عده هم رفتند که منحصرا دیده گردند.

ریاحی در ادامه صحبت، در مورد بازی خود در سریال «یوسف پیامبر» اظهار کرد: همه کارهایم را خیلی دوست دارم؛ اما یوسف پیامبر و نقش زلیخا یک چیز دیگر هست.

وی در مورد وضع سینمای امروز اظهار کرد: فیلم ها را دنبال می کنم؛ این روزها در سینما فیلم هایی را نگاه کردم که خیلی به آینده سینمای کشورمان امیدوار گردیدم و احساس کردم چرخه سینما خوب پیش می رود.

ریاحی در جواب به سؤال ابدی مدیری در مورد عاشق شدن اظهار کرد: به علت این سؤال نمی‌خواستم به برنامه بیایم و رفتم زیر سُرم (خنده). مدیری هم با اقرار به تجربه خود در عشق های شیلنگی، جواب ریاحی را ستود و اظهار کرد: جواب هوشمندانه و زیرکانه ای بود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی بعد از باران در مورد تجربه نویسندگی خود اظهار کرد: زیادتر از سی سال هست که می نویسم و منحصرا دو جلد کتاب چاپ گشته دارم‌.

در ادامه این صحبت بر طبق رسم ابدی مدیری از دوران کودکی مهمان خود سؤال کرد و به اشتباه اظهار کرد: شما در کودکی گویا خیلی «شیطان» بودید؟ که در همین هنگام، خودش، ریاحی و همه حضار به این نوع بیان و سوتی مدیری خندیدند. مجری دورهمی اظهار کرد: به طور مثال خواستم خیلی مودبانه صحبت کنم به جای «شیطون» اظهار کردم «شیطان»! (خنده)

ریاحی علاوه بر این در برنامه دیشب، با انتقاد از آلودگی هوای تهران اظهار کرد: ای کاش مسئولان ما این برنامه را ببینند؛ هوا آلوده هست اما باز در طرح زوج و فرد، آرم طرح ترافیک می فروشند!

مجری دورهمی اظهار کرد: به طور مثال خواستم خیلی مودبانه صحبت کنم به جای «شیطون» اظهار کردم «شیطان»! (خنده)ریاحی در پایان، بر خلاف دیگر مهمانان دورهمی با هدف کمک به کودکان کم شنوا و ناشنوا، به موزه دورهمی ۱۰ دختر و ۱۰ پسر ناشنوا،  به اضافه ۲ فرزند افغان داد تا موزه هزینه آنان را بر عهده بگیرد! مهران مدیری هم با نهایت میل قبول کرد.

 

 

منبع : ساعت 24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار