رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه باند ۵ نفره سارقان مغازه در کرج و فردیس متلاشی شد، گفت: اعضا این باند در ۳ عملیات جداگانه در اسلامشهر و شهریار دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۸۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 18 March 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ جواد صفایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در پلیس آگاهی استان البرز برگزار شد، با اشاره به شناسایی اعضا یک باند سارق ساکن در شهرستان‌های شهریار و اسلامشهر، اظهار داشت: این باند با سرقت خودروهای تیزرو مانند ماکسیما در سایر نقاط، در شهرستان فردیس و کرج اقدام به سرقت از مغازه می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه اعضا این باند در هفته گذشته مورد شناسایی قرار گرفتند، ادامه داد: اعضا این باند شامل 5 نفر بودند که در 3 عملیات جداگانه در شهرستان‌های اسلامشهر و شهریار دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه از این باند مقادیر زیادی وسایل و تجهیزات خودرو کشف شده است، بیان کرد: اعضا این باند بعد از دستگیری به ده‌ها فقره سرقت از مغازه و داخل خودرو اعتراف کردند که با قرار صادره جهت تکمیل تحقیقات در اداره ویژه پلیس آگاهی هستند.

صفایی با بیان اینکه 3 نفر از اعضا باند دارای سابقه کیفری هستند، اضافه کرد: در حال حاضر 7 مالباخته مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار