رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد که با تمهیدات انجام شده تنظیم بازار برای اقلام اساسی و مایحتاج اصلی مردم در ایام نوروز صورت گرفت.
کد خبر: ۵۸۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 17 March 2018

به گزارش تابناک : سید مجید موسوی روز شنبه افزود: اکنون گوشت گرم گوسفندی وارداتی مخلوط با قیمت مصوب 33 هزار تومان برای تعدیل قیمت گوشت گرم داخلی گوسفندی در سطح بازارهای سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری کرج توزیع می شود.

وی اظهار داشت: همچنین به منظور تنظیم بازار قیمت مرغ ، مرغ منجمد با کیفیت بالا به صورت روزانه در غرفه های میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای ، نمایشگاه های بهاره و فروشگاه های منتخب اتحادیه مرغ و تخم مرغ سطح استان به قیمت مصوب 6200 تومان توزیع می شود.

موسوی اضافه کرد: همچنین برای تنظیم قیمت بازار، توزیع تخم مرغ وارداتی به قیمت هر شانه 12هزار و 600 تومان در سطح بازارهای میادین میوه و تره بار ، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های منتخب

استان آغاز شده است .

وی در خصوص تنظیم بازار میوه شب عید نیز گفت: در سال جاری با هماهنگی به عمل آمده 159 غرفه شامل 124 غرفه سیار و 35 غرفه ثابت در سطح شهرستان های استان برای توزیع میوه شب عید فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت: سیب و پرتقال به مقدار کافی خریداری و در سردخانه های استان ذخیره شده که در روزهای پایانی سال از طریق غرفه های ثابت میادین میوه و تره بار و جایگاه های سیار سطح شهرهای استان توزیع می شود.

وی قیمت فروش پرتقال برای مصرف کنندگان در غرفه ها را 1600 تومان و سیب را 2700 تومان عنوان کرد که این قیمت طبق مصوبه کمیته تنظیم بازار استان می باشد.

وی افزود : اکنون بازرسان مدیریت بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف ، قیمت ها را در سطح استان رصد می کنند.

جمعیت استان البرز حدود3 میلیون نفر است که به تناسب نیازهای جمعیتی میوه و کالاهای اساسی استان تامین می شود.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار