برای بعدازظهر امروز جمعه (25 اسفند) آسمان استان البرز قسمتی تا نیمه‌ابری بتدریج ابری همراه با وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 16 March 2018

به گزارش تابناک : «منصور رحمانیان» مدیرکل هواشناسی استان البرز افزود: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از ورود سامانه بارشی ضعیف به منطقه البرز مرکزی از عصر امروز جمعه (25 اسفند) تا اوایل وقت فرداست. این سامانه ضمن حرکت سریع و شرق‌سوی خود موجب رخداد رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات شمالی استان با احتمال برف خواهد بود. بنابراین برای بعدازظهر امروز جمعه (25 اسفند) آسمان استان البرز قسمتی تا نیمه‌ ابری بتدریج ابری همراه با وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
رحمانیان تصریح کرد: وضعیت هوا در روز شنبه نیز در اوایل وقت ابری، وزش باد، رگبار و رعد و برق و بتدریج با کاهش ابر پیش بینی می‌شود. آسمان استان البرز در روز یکشنبه (27 اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. وضعیت جوی در جاده چالوس تا عصر امروز قسمتی تا نیمه ابری، بتدریج ابری، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. از عصر امروز تا آخر شب این وضعیت ادامه خواهد داشت و بیشینه سرعت باد نیز به 40 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

 

 

 

منبع : ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار