نظارت جدی دستگاههای اجرایی
بنا به گفته استاندار البرز قیمت ها در بازارهای استان به تعادل رسیده است.
کد خبر: ۵۷۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 14 March 2018

به گزارش تابناک البرز محمد علی نجفی روز چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کرج میزان رضایتمندی مردم را از قیمت ها ، توزیع و عرضه کالا جویا شد.


وی اظهار داشت : میوه شب عید برای مردم استان ذخیره سازی شده و توزیع آن به زودی آغاز می شود.


استاندار البرز خاطر نشان کرد: میزان ذخایر استان در بحث تامین میوه شب عید مردم مورد ارزیابی قرار گرفته است.
نمایشگاه های بهاره در استان البرز فعالیت خود را آغاز کردند.

گفتنی است معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز نیز گفت: تمامی دستگاه های اجرایی موظف شده اند تنظیم میوه، اقلام مورد نیاز و تامین مایحتاج عمومی مردم در شب عید را به نحو مطلوب مدیریت کنند.


عباداله کامکار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: شرایط بازار از تولید تا توزیع و عرضه در نظارت جدی و مستمر دستگاه های ناظر قرار دارد.


وی ادامه داد: تمامی مسئولان عضو ستاد تنظیم بازار شرح وظایف خود را از وزارتخانه های متبوع دریافت کرده اند و روند اقدامات آنها نیز زیر ذره بین دستگاه های نظارتی قرار دارد بنابراین هر گونه کوتاهی در این بخش رصد شده و با متخلفان برخورد جدی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در خصوص ستاد تنظیم بازار سال های قبل، آسیب شناسی صورت گرفته است از این رو تمامی مشکلات احتمالی احصا و راهکارهای رفع آن یافت شد، بنابراین مسئولان باید در اعمال قوانین و مصوبات با اهتمام ویژه ای اقدام کنند.


معاون استاندار اضافه کرد: نباید نقصی در خدمات رسانی به مردم وجود داشته باشد بر این اساس بازرسان و ناظران ویژه ای برای رصد اقدامات و روند خدمات رسانی در نظر گرفته شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار