رییس پلیس راه البرز گفت که طرح نوروزی پلیس راه در راه های این استان از امروز 23 اسفند آغاز شد و تا 17 فروردین 97 ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۵۷۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 14 March 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ رضا گودرزی روز چهارشنبه افزود: در ایام نوروز بیش از 110 تیم پلیس دررده های مختلف خودرویی، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روان سازی ترافیک و کنترل ترافیکی را برعهده دارند.
گودرزی خاطرنشان کرد که ازمجموع این تیم ها 5 دستگاه موتورسیکلت، 5 تیم نامحسوس، 7 تیم کنترل عملیات ترافیکی و بقیه تیم های پلیس راه و سایر نیروهای کمکی انتظامی است.
وی گفت: این تیم ها در 7 پاسگاه ثابت پلیس راه و 2 پایگاه سیار مستقر هستند.
گودرزی افزود: با توجه به اینکه استان البرز شاهراه ارتباطی 14 استان کشور و 18درصد بارترافیکی دراین استان است تدابیر ویژه ای برای سفرایمن مسافران درنظرگرفته شده است.
وی گفت: علاوه بر ماموران پلیس راه، از رده های مختلف انتظامی نیز نیروهای زیادی برای خدمات رسانی به مسافران آماده هستند.
وی خاطرنشان کرد: یکی ازبرنامه های دیگر پلیس راه البرز کنترل محسوس و نامحسوس در جاده های اصلی و پرتردد است و تخلفات حادثه ساز ازجمله سرعت و سبقت غیرمجاز را رصد می کنند.
رییس پلیس راه البرزگفت: همچنین دوربین های ثبت تخلف و کنترل سرعت درراه های البرز و جاده کرج -چالوس فعال است.
گودرزی بدون اشاره به آمار آموزش به رانندگان حمل ونقل عمومی اتوبوس دراستان البرز، افزود: هماهنگی با سازمان حمل ونقل و پایانه درخصوص مدیران فنی یکی از برنامه های مهم انجام شده است که امیدواریم شاهد هیچ گونه تخلف ازسوی رانندگان حمل ونقل عمومی نباشیم.
وی گفت: پلیس به صورت نامحسوس نحوه رانندگی رانندگان حمل مسافر را کنترل کرده و درصورت هرگونه موارد مشکوک تست اعتیاد والکل گرفته می شود.
وی یادآورشد که سرعت مطمئنه درآزادراه تهران-کرج وهشتگرد 100 کیلومتر است که رانندگان هنگام سفر با ید به آن توجه لازم داشته باشند.
وی گفت: تلاش نیروهای امدادی وپلیس در اجرای طرح نوروزی ایمنی وآسودگی مسافران نوروزی است که تدابیر لازم دراین خصوص اندیشیده شده است.
رییس پلیس راه استان البرز تاکید کرد که با توجه به حجم فزاینده سفرهای نوروزی، مسافران قبل ازشروع سفر برنامه ریزی لازم برای توزیع ساعت سفر داشته باشند تا شاهد ترافیک کمتری در راه های این استان بویژه جاده کرج- چالوس باشیم.
وی بیان داشت: امیدواریم سفرهای نوروز آینده سفرهایی ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد که این متضمن همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی است. 
وی گفت: روزانه به طورمیانگین 770 هزارخودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز عبورمی کنند درحالی که نیم درصد ازراه های کشور و 18 درصد حجم ترافیک کشور مربوط به این استان است .

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار