معاون استاندار:
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز گفت: با تحمیل مشکلات ملی بر این استان امکانات آن در تمام زمینه ها از جمله راه و محورهای ارتباطی محدود می شود.
کد خبر: ۵۷۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 14 March 2018

به گزارش تابناک البرز خسرو ارتقایی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری البرز افزود: درسالی که گذشت با تکیه بر توانمندی ها توانستیم حوادث طبیعی این استان از جمله زلزله و بارش سنگین برف را مدیریت کنیم.


وی ادامه داد: امکانات البرز تاحدودی پاسخگوی نیاز استان است اما به دلیل نزدیکی به پایتخت و تحمیل بسیاری از مشکلات ملی ، امکانات موجود نمی تواند پاسخگو باشد.


ارتقایی گفت: براین اساس دستگاه های اجرایی باید با تلاش مضاعف کمبودها را جبران کنند ، بنابراین کمبودها با نیروی انسانی و توانایی بالای مدیریتی به همراه استفاده بهینه از امکانات قابل حل است.


وی اضافه کرد: دربحث راه ها و محورهای ارتباطی توجه بیشتری باید داشت چراکه درسال گذشته 29 میلیون تردد را در البرز شاهد بودیم که حاکی از بار ترافیکی بالایی است.


معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم این استان پد بالگرد ها است که قرار بود پنج پد آماده شود.


وی افزود: این پدها مشکل زمین داشتند که باید برای تعطیلات نوروزی این مهم را با تلاش بیشتر و بهره گیری از منابع ملی برطرف کرد.


ارتقایی گفت: با توجه به تجارب سال های قبل ، احتمال ریزش سنگ و کوه درایام تعطیلات نوروزی در محورهای کوهستانی البرز وجودارد که باید اقدامات پیشگیرانه به عمل آورد.


وی تاکید کرد: اطلاع رسانی آخرین وضعیت راه ها و امکانات استان البرز نیز از سوی رسانه های جمعی و دستگاه های اجرایی ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار