میوه، اقلام مورد نیاز و مایحتاج عمومی مردم تامین است
تمامی دستگاه های اجرایی موظف شده اند تنظیم میوه، اقلام مورد نیاز و تامین مایحتاج عمومی مردم در شب عید را به نحو مطلوب مدیریت کنند.
کد خبر: ۵۷۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 13 March 2018

به گزارش تابناک البرز معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تمامی دستگاه های اجرایی موظف شده اند تنظیم میوه، اقلام مورد نیاز و تامین مایحتاج عمومی مردم در شب عید را به نحو مطلوب مدیریت کنند.


عباداله کامکار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه این جلسات به صورت مستمر و با حساسیت ویژه ای برگزار می شود، افزود: شرایط بازار از تولید تا توزیع و عرضه در نظارت جدی و مستمر دستگاه های ناظر قرار دارد.


وی ادامه داد: تمامی مسئولان عضو ستاد تنظیم بازار شرح وظایف خود را از وزارتخانه های متبوع دریافت کرده اند و روند اقدامات آنها نیز زیر ذره بین دستگاه های نظارتی قرار دارد بنابراین هر گونه کوتاهی در این بخش رصد شده و با متخلفان برخورد جدی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در خصوص ستاد تنظیم بازار سال های قبل، آسیب شناسی صورت گرفته است از این رو تمامی مشکلات احتمالی احصا و راهکارهای رفع آن یافت شد، بنابراین مسئولان باید در اعمال قوانین و مصوبات با اهتمام ویژه ای اقدام کنند.


معاون استاندار اضافه کرد: نباید نقصی در خدمات رسانی به مردم وجود داشته باشد بر این اساس بازرسان و ناظران ویژه ای برای رصد اقدامات و روند خدمات رسانی در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار