رضا عطاران از جمله کمدین‌های سینمای سال‌های اخیر است که کارش را با تئاتر آغاز کرده و با تلویزیون چهره شد و خیلی زود هم در کنار بازیگری به سریال سازی برای تلویزیون پرداخت.
کد خبر: ۵۷۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 13 March 2018

به گزارش تابناک : رضا عطاران از جمله کمدین‌های سینمای سال‌های اخیر است که کارش را با تئاتر آغاز کرده و با تلویزیون چهره شد و خیلی زود هم در کنار بازیگری به سریال سازی برای تلویزیون پرداخت.

عطاران از حدود ده سال قبل و بعد از حاشیه سازی‌های سریال «بزنگاه» دیگر کلا قید تلویزیون را زد. این کمدین بفروش درباره این دوری  گفت: بعد از «بزنگاه» پیشنهادات خوب و اغواکننده‌ای هم بود، اما هیچ کدام را نپذیرفتم. یکی از دلایل این مسأله آن بود که در زمان تولید «کوچه اقاقیا» از طولانی بودن زمان تولید خسته شده و مغزم دیگر یاری نمی‌کرد. اعتقادم دارم فقط ساخت ۵۰ قسمت برای «کوچه اقاقیا» کافی بود.

این بازیگر ۵۰ ساله ادامه داد: هنوز هم پیشنهادات زیادی برای ساخت مجموعه‌های تلویزیون میشود، اما در این باره تصمیم جدی ندارم و برای ساخت سریال در شبکه خانگی هم به اندازه کافی تحریک نشده ام.

رضا عطاران درباره اثرگذاری تلویزیون به سریال رمضانی «بزنگاه» اشاره کرده و گفت: در زمان پخش سریال «بزنگاه» در یکی از روستا‌ها مردم با مسجد هماهنگ کرده بودند که نماز جماعت بعد از اتمام سریال اقامه شود تا نمازگزاران با خیال راحت به مسجد بروند، اما این سال‌ها مردم حوصله سریال را ندارند و در یک بازه زمانی کوتاه یک چیز را می‌بینند و به اندازه یک سریال می‌خندند!

 

 

 

منبع : افکارنیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار