معاون استاندار :در بودجه سال آینده سهم استان از پنج درصد به 30 درصد افزایش یافت
دستگاه هایی که توان جذب اعتبارات و اجرای طرح ها را ندارند در سال آینده براساس توان و ظرفیت خود اعتبار دریافت کنند.
کد خبر: ۵۷۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 11 March 2018

به گزارش تابناک البرز معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: دستگاه هایی که توان جذب اعتبارات و اجرای طرح ها را ندارند در سال آینده براساس توان و ظرفیت خود اعتبار دریافت کنند.


سیروس شفقی در نشست کمیته برنامه ریزی کرج افزود: مدیران باید هزینه ها را دقیق اعلام کنند واعتباراتی که دولت در اختیار حوزه خدمات رسانی برای مردم قرار داده، تخصیص و هزینه شود.


وی ادامه داد: شاخص اعتبارات امسال با جدیت دنبال شود چراکه هیچ تناسبی بین نیاز اعتبارات کرج با سرجمع استانی، دیده نمی شود، بنابراین شاخص ها بر مبنای واقعیت، توزیع می شود.


وی اضافه کرد: خوشبختانه در بودجه سال آینده سهم استان از پنج درصد به 30 درصد افزایش یافت و امکانات قابل ملاحظه ای به استانها داده شده بنابراین با نگاه مثبت به این موضوع می توان خوشبین بود که سال آتی شاهد اتفاقات خوب باشیم.


شفقی ادامه داد: سهم اعتبارات دستگاه اجرایی، تجدید نظر و دریافت اطلاعات پروژه ها با پیشرفت فیزیکی، بازدید میدانی و حضور مستمر، پیگیری شود.


شفقی، در زمینه کیفیت آسفالت بخشی از جاده چالوس، تاکید کرد: دراین زمینه با تشکیل تیم کارشناسی اقدامات لازم صورت گیرد.


وی یادآور شد: شورای برنامه ریزی یکی از مهمترین جلسات شهرستان در خصوص تملک اعتبارات است و تنها به پروژه های عمرانی نمی پردازد بلکه تحلیل سیاست، هدفگذاری مدیران و صاحب نظران عرصه های مختلف شهرستان در این زمینه موثر است.


شفقی، با اشاره به نزدیکی پایان سال، خاطرنشان کرد: اکنون فرصت جبران نقایص اعتبارات، نیست و لازم است از این به بعد کارهای شهرستان، ساماندهی و مدیریت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار