مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خبر داد؛
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از توزیع ۳۰۰ هزار تن آسفالت در شهر قم تا پایان امسال خبر داد و گفت: این میزان تولید آسفالت در تاریخ شهرداری قم بی‌سابقه بوده است.
کد خبر: ۵۷۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ 11 March 2018

به گزارش تابناک قم، محمدتقی نادعلی اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون توانسته‌ایم به تولیدی بالغ بر ۲۸۵ هزار تن آسفالت دست یابیم. حدود ۳۰۰ هزار تن مصالح سنگی توسط تجهیزات سنگ شکن مجتمع امیرکبیر خریداری شده است که برای بهبود کیفیت در تولید ۱۰۰ هزار تن مصالح قدیمی تفکیک و دانه‌بندی شده است.

وی با بیان اینکه برای بالا بردن سرعت کار و جلوگیری از ترافیک ماشین‌های ورودی و خروجی مصالح خام، آسفالت، بتن و سیمان و غیره اقدام به خرید و نصب یک دستگاه باسکول جدید نموده‌ایم، گفت: توانسته‌ایم ایستگاه تولید بتنی را برای تأمین بتن مورد نیاز سازمان و شهرداری قم جهت مصارف پروژه‌های عمرانی راه‌اندازی نماییم.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: در حال احداث، تعمیر و تجهیز دو سوله به منظور افزایش ظرفیت انبار مجتمع امیرکبیر و پروژه‌های عمرانی هستیم.

نادعلی ادامه داد: در صورت استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده و هماهنگی با مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه و مساعد بودن شرایط جوی آب و هوایی، بتوانیم رکوردی بی‌سابقه بالغ بر ۳۰۰ هزار تن تولید در نهضت تولید آسفالت در شهرداری قم را توسط این سازمان به ثبت برسانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار