استاندار تاکید کرد
استاندار البرز با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران ، خدمت به مردم فرصت الهی است ،گفت: مدیران باید با تمام تلاش خود برای رضایت هرچه بیشتر مردم کار کنند.
کد خبر: ۵۷۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 10 March 2018

به گزارش تابناک البرزُ‌ محمدعلی نجفی در آیین تودیع و معارفه فرماندار اشتهارد افزود: امروز ظرفیت های خوبی برای کاهش مشکلات داریم که هرچه بیشتر باید از این ظرفیت ها برای خدمت به مردم بهره ببریم.


وی ادامه داد: اشتهارد دارای 3 شهرک صنعتی است و این امر آن را ویژه می‌کند چراکه فرصت برای سرمایه‌گذاری دراین شهرستان وجود دارد.


استاندارالبرز افزود: دانش باید به ثروت تبدیل شود و شاهد آن هستیم که در دانشگاه خوارزمی بحث سلول های بنیادین شکل گرفته است در حالی که بیشتر استان ها برای انجام این پروژه داوطلب بودند.


نجفی با بیان اینکه این امر فرصت خوبی برای استان و حتی کشور است، اضافه کرد: باید از منابع موجود در اشتهارد استفاده شود تا به ثروت تبدیل شود.


وی خاطرنشان کرد: اشتهارد در بحث بیابان زادیی، آب و راه باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


همچنین نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی گفت: دولت اختیارات قابل توجهی را به استانداری ها داده، بنابراین باید توازن توسعه درالبرز رعایت شود.


محمدجواد کولیونده در آیین تودیع و معارفه فرماندار اشتهارد افزود: در بخش برنامه‌ریزی کلان کشور، اگر برنامه‌ریزی دقیق اجرا شود به تبع آن استان ها، شهرستان ها و شهرها پیشرفت می‌کنند.


وی ادامه داد: بودجه سال 97 به صورت جدی توسط مجلس شورای اسلامی بررسی شده و اساس کشور باید واقع بیگانه دیده شود.


کولیوند گفت: امروز کشور با چالش هایی مانند صندوق های بازنشستگی، توسعه در صنعت، معادن، کشاورزی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و وضعیت سنگین فرسودگی مدارس روبرو است.


وی خاطرنشان کرد: باید در بخش صنعت و کشاورزی بیشتر دقت شود و با توجه به کاهش بارندگی باید مدیریت مصرف آب داشت.


کولیوند با اشاره به اینکه شهرستان اشتهارد طی 10 سال گذشته بصورت ویژه مورد توجه قرار گرفته افزود: اما هنوز مشکلات دیگر در شهرستان وجود دارد که باید با همدلی حل شود.


وی یاد آور شد: اعتماد سازی کار آسانی نیست و یک اشتباه مانند بحث سر موسسات مالی که دشمنان روی آن سرمایه‌گذاری کردند و اغتشاشات اخیر را راه انداختند و ما را در سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی 8 سال عقب انداختند که باید توجه لازم را دراین زمینه داشت.


در این آیین استاندارالبرز از زحمات ابوالفضل اینانلو قدر دانی کرد و محمد کردی به عنوان فرماندار جدید شهرستان اشتهارد معرفی شد.


شهرستان 35 هزار نفری اشتهارد درجنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار