با افرادی که قصد به خطر انداختن امنیت مردم را دارند، برخورد می کنیم
فرمانده انتظامی استان البرز گفت که پلیس مخالف شادی مردم نیست، اما با هرگونه اخلال در امنیت عمومی و رفتارهای مخاطره آمیز برخورد می کند.
کد خبر: ۵۷۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 10 March 2018

به گزارش تابناک البرزُ سردار عباسعلی محمدیان، افزود: پلیس دراین شراط فقط با افرادی که با سوء استفاده از چنین مناسبت هایی قصد به خطر انداختن امنیت مردم را دارند، بدون اغماض برخورد می کند.


وی اضافه کرد: پلیس این استان با آمادگی کامل و انجام اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری افرادی که در زمینه تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه خطرناک فعالیت می کنند، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا چهارشنبه آخر سال با امنیت کامل سپری کنند.


وی تاکید کرد: چنانچه افرادی ایجاد راهبندان و مزاحمت برای مردم کنند، پلیس قاطعانه با عوامل بی نظمی برخورد می کند.


محمدیان خاطرنشان کرد: در این ایام ضرورت دارد خانواده ها، فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک استفاده از مواد محترقه آگاه کنند.


وی گفت: خانواده ها نقش کلیدی دربحث پیشگیری ازحوادث چهارشنبه آخرسال دارند و باید فرزندان خود را اقداماتی که به آزارو اذیت دیگران می شود حذرکنند.


وی همچنین از جوانان و نوجوانان خواست آسایش و آرامش را از خود و خانواده ها و شهروندان سلب نکرده و شادی و سلامتی خود را فدای استفاده یا پرتاب مواد محترقه نکنند.


وی گفت : چنانچه افرادی اقدام به مزاحمت برای مردم کنند تا پایان تعطیلات دراختیار پلیس قرارخواهند داشت.


فرمانده انتظامی البرز همچنین از مردم البرز خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار