مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از اجرای هزار برنامه فرهنگی دینی توسط روحانیون مستقر در استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 10 March 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی از اجرای هزار برنامه فرهنگی دینی توسط روحانیون مستقر در استان طی سال جاری خبر داد و اظهار کرد: روحانیون مستقر در مساجد شهری و روستایی با همکاری تبلیغات اسلامی استان و هیئت‌امنای مساجد برنامه‌های فرهنگی را انجام می‌دهند.

به گفته مسعودی هماهنگی در برگزاری برنامه‌های مذهبی و ملی، سخنرانی با مضمون و محتوای اثرگذار، جلسات پرسش و پاسخ، اجرای بیش از ۵۵۰ گفتمان دینی با موضوعات مختلف اجتماعی، مشارکت در شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی و همکاری در امر اشتغال‌زایی روستایی ازجمله اقداماتی است که توسط روحانیون مستقر انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز روحانیون مستقر را سفیران تبلیغی سازمان دانست و افزود: این روحانیون با کمترین امکانات در راستای توسعه و ترویج شعائر دینی تلاش می‌کنند به همین منظور حمایت مسئولان اجرایی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی می‌تواند در افزایش فعالیت‌های تبلیغی روحانیون مستقر به لحاظ کمی و کیفی اثرگذار باشد.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه فضای مجازی تلاش می‌کند تا سطح تبلیغی این روحانیون را افزایش دهد و در این راستا از اساتید برتر حوزه و دانشگاهی بهره می‌برد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار