زنگ جشن نیکوکاری امسال به صورت نمادین در مدرسه شاهد رستگار شهرستان کرمانشاه به دست فرزند گرانقدر شهید مدافع حرم فریدون احمدی به صدا درآمد.
کد خبر: ۵۷۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 07 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک،حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری در روزهای شانزدهم تا هجدهم اسفندماه برگزار می شود، گفت: امروز شانزدهم اسفند همزمان با سراسر کشور زنگ این جشن در هزار آموزشگاه استان و به صورت نمادین در مدرسه شاهد رستگار شهرستان کرمانشاه به دست فرزند گرانقدر شهید مدافع حرم فریدون احمدی به صدا درآمد.

وی با یادآوری اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار جوانه لبخند را می کاریم در حال برگزاری است، افزود: همچنین در روز پنجشنبه هفدهم اسفند ۳۳۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد و بسیج در میادین و معابر عمومی، روستاها و مساجد استان کرمانشاه آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت:کرمانشاهیان می توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری در روز جمعه هجدهم اسفند کمک های خود را به پایگاه های مستقر در مصلاهای نماز عبادی سیاسی جمعه اهدا کنند.

خدر ویسی تاکید کرد: کمک های مردمی که طی جشن نیکوکاری در مدارس و آموزشگاه های استان جمع آوری می شوند با صلاحدید مدیران و مربیان بین دانش آموزان بی بضاعت همان مدارس توزیع می شود.

لازم بذکر است:مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در این جشن معنوی با اهدای هدیه ای به رسم یادبود از همسر شهید مدافع حرم فریدون احمدی تجلیل و این بانوی ایثارگر نیز هدیه این نهاد را به جشن نیکوکاری اهدا کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار