مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: این اقدام با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و در راستای توسعه باغات مثمر با هدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق روستایی انجام می شود.
کد خبر: ۵۷۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 06 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی اظهار کرد: امیدواریم که این توسعه باغات علاوه بر توسعه فضای سبز استان و باغات مثمر نقش مهمی در افزایش تولید محصولات باغی و تامین معیشت افراد تحت پوشش داشته باشد.

وی همچنین از آغاز هفته نیکوکاری با توجه به ایام پایانی سال و کمک به افراد نیازمند خبر داد و گفت: زنگ نیکو کاری در 307 مدرسه به صدا در می آید و همه کمک های دانش آموزان صرف یاری به دانش آموزان بی بضاعت در ایام عید خواهد شد.

رضایی، از برپایی 155 پایگاه ثابت و سیار نیکوکاری برای جمع آوری کمک های خیرین و افراد نیکوکار برای حمایت افراد مستمد خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همراهی و حمایت مردم خیر و نوعدوست استان بتوانیم برای شاد کردن دل افراد تحت پوشش نیازمند در ایام عید کمک های انسان دوستانه آنها را جمع آوری کنیم.

وی افزود: خوشبختانه اکنون بیش از 14 هزار حامی برای ایتام استان از سراسر کشور وجود دارد که بصورت ماهیانه کمک های خود را به آنان اهدا می کنند.
 

وی همچنین از وجود 82 هزار و 568 صندوق صدقه در خانواده های استان خبر داد و گفت: حدود 62 درصد خانواده های ایلامی صندوق صدقه دارند که این امر نشان از حس نوع دوستی و کمک های خیرخواهانه مردم به افراد نیازمند است.
 

وی از رشد 83 درصدی کمک های مردمی استان در رمضان امسال خبر داد و گفت: خوشبختانه مردم استان در امر خیر پیش قدم هستند و همواره کمک های انسان دوستانه خود را با اعتمادی که به کمیته امداد امام خمینی(ره) دارند، اهدا می کنند.

بر اساس آمار 20 هزار و 712 خانوار ایلامی شامل 44 هزار و 950 نفر که مجموع هشت درصد جمعیت استان را تشکیل می دهد، زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار