کاراته کاهای قزوینی در چهارمین دوره مسابقات بین المللی کاراته مسترکاپ که به میزبانی استان البرز برگزار شد، خوش درخشیدند.
کد خبر: ۵۷۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 05 March 2018

به گزارش تابناک : این رقابت ها با حضور 500 کاراته کا از کشورهای ایران، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، افغانستان و عراق به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.
23 کاراته کای اعزامی استان در این رقابت ها با کسب هشت طلا، 2 نقره و 6 برنز با همراهی دیگر شرکت کنندگان ایرانی بر سکوی اول رقابت ها ایستادند.
در رده نونهالان این مسابقات علی زینلی در وزن منهای ٣٥ کیلوگرم و محمدحسین اکبری در وزن به اضافه 50 کیلوگرم به نشان برنز دست یافتند.
در رده خردسالان نیما گلپور در وزن منهای 40 کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و امیر حسام یوسفی در وزن منهای 25 کیلوگرم به نشان نقره رسید.
بنیامین گروسی در وزن منهای ٣٠ کیلوگرم به نشان نفره دست یافت و ابوالفضل نوروزی در وزن منهای ٣٠ کیلوگرم و محمدحسین سلیمان نژاد نیز در وزن منهای ٣٥ کیلوگرم به نشان طلا رسیدند.
در رده نوجوانان علی و داود صمدی هرکدام به یک نشان برنز دست یافتند و میثم رشوند نیز کومیته تیمی رده بزرگسالان به نشان طلا رسید.
در رده امید نیز رئوف و دانیال دست افکن در وزن منهای 75 و منهای 84 هرکدام یک نشان طلا و علی مختارپور در وزن منهای 84 کیلوگرم یک مدال برنز را از آن خود کردند.
تنها مدال طلای رده معلولان این مسابقات نیز به رامین عرب زاده تقدیم شد.
مجید نوروزی، بهروز اولادی،حسین و موسی صمدی و جواد کشاورز مربیگری کاراته کاهای استان را در این رقابت ها برعهده داشتند.
سرپرستی کاراته کاهای اعزامی از قزوین به این مسابقات نیز برعهده محمد هاشمی مقدم قرار داشت.
حمیدرضا داوری، عباس جنابی، کامبیز کاکاوند و مرتضی کرمی از داوران ارشد بین المللی کاراته قزوین نیز در این مسابقات به قضاوت پرداختند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار