فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری باند ۶ نفره سرقت منزل وکشف ۳۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 01 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" توضیح داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح حوزه کلانتری ۱۸ سجادیه با شگرد‌های مشابه، ماموران این کلانتری رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران این کلانتری پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از منابع و مخبرین در یافتند که سارقین با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در ساعاتی مشخص اقدام به سرقت منازل کرده اند از این رو توقیف خودرو و دستگیری سارقین در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت:نهایتا ماموران کلانتری سجادیه شب گذشته موفق به شناسایی خودرو مذکور با ۴ نفر سرنشین در شهرک فدک شدند که با همکاری ماموران یگان امداد پس از مدتی تعقیب و گریز و استفاده از موانع بازدارنده خودرو را توقیف و سارقین را دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: که سارقان در کلانتری به ۳۴ فقره سرقت منزل در سطح حوزه کلانتری سجادیه اعتراف و اظهار داشتند که اموال مسروقه را با همدستی یک نفر مالخر به فروش می‌رسانند که در این رابطه شخص مالخر دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.

وی بیان کرد: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده اند

سرهنگ براری با بیان اینکه از تمام توان خود به منظور مقابله با سرقت استفاده خواهیم کرد، گفت: تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت پایدار و رضایت مردم از نیروی انتظامی به کار خواهیم گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار