رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه استان البرز از لحاظ سرمایه گذاری شرایط خوبی ندارد گفت: تاکنون فعالیت مثبتی در این زمینه انجام نشده است.
کد خبر: ۵۷۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 24 February 2018

به گزارش تابناک : احد رسولی اظهار کرد: در گذشته هیچ بستر مناسبی برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در سطح استان و به خصوص در شهر کرج وجود نداشته است.

وی افزود: این در حالی است که با تلاش شورای پنجم در ۶ ماه اخیر جهت رشد و پویایی سرمایه گذاری بسترهای لازم فراهم شده است و آیین نامه شیوه سرمایه گذاری در حال تهیه و تدوین می باشد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: یکی از برنامه های شورای پنجم حمایت از سرمایه گذاران است که از همین رو با کمک بخش خصوصی بخش گردشگری نیز توسعه خواهد یافت.

رسولی تصریح کرد: برای مثال برای اولین بار یکی از پروژه های عظیم که به دلیل عدم ورود و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی متوقف شده بود پس از ۹ سال بار دیگر راه اندازی شده است.

وی با بیان این که به ثمررسیدن سرمایه گذاری بخش خصوصی صبر شهروندان را می طلبد گفت: سرمایه گذاری امری زود بازده نیست و باید زمان خاص خود را سپری کند از همین رو شکیبایی شهروندان را می طلبد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: امکان همکاری میان سرمایه گذاران بخش خصوصی و شهرداری فراهم شده است و مدتی زمان لازم است تا آشنایی با سرمایه گذاران حوزه های مختلف ایجاد شود.

رسولی با اشاره به برنامه های سال آینده شورای شهر در حوزه سرمایه گذاری گفت: طبق برنامه می بایست در سال آینده حدود ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهر کرج ایجاد شود و بر همین اساس برنامه های لازم در حال انجام است.

 

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار