مسعود قاسمی روز چهارشنبه، با اشاره به اینکه این دومین بار است که اتاق بازرگانی البرز میزبان هیات تجاری آلمان است افزود: این هیات در راستای تفاهم نامه همکاری های تجاری بین البرز و این ایالت به استان سفر خواهند کرد.
کد خبر: ۵۶۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 22 February 2018

به گزارش تابناک : دبیرکل اتاق بازرگانی البرز تصریح کرد: تشویق و گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان کارآفرینان و اعضای اتاق های بازرگانی کشور ایالت راینالد – فالتس و البرز، تبادل اطلاعات در زمینه منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجی، قوانین و مقررات تجارت، سرمایه گذاری، از جمله بندهای این تفاهم نامه بود.
وی اظهار کرد: توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور و شناخت کافی در ساختارهای اقتصادی و تعامل تجاری بیشتر با فعالان اقتصادی استان البرز از دیگر اهداف این هیات تجاری است.
قاسمی خاطرشان کرد: اعزام و پذیرش هیات های تجاری بستر مناسب را برای توسعه هر چه بیشتر صادرات فراهم خواهد کرد.
وی، برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان البرز و آلمان ، بازدید از نمایشگاه توانمندی های استان در اتاق بازرگانی البرز و نیز دیدن از یک خط تولیدی در استان از جمله برنامه های سفر این هیات تجاری به البرز است.
وی اظهار کرد: از مسئولان و کارشناسان چند شرکت که در زمینه های مشاوره بازرگانی ، ،لوازم منزل و آشپزخانه، مشاوره حقوقی، سیستم های الکترونیکی و اتوماسیون، برش و پردازش فلزات، حمل و نقل به استان البرز را همراهی می کنند.

 

 

منبع : پیام آشنا البرز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار