سرپرست هیئت جودوی استان البرز از میزبانی کرج از تور جهانی رشته جودو خبرداد و گفت: ۸ استان کشور میزبان این تور خواهند بود که استان البرز نیز یکی از آنهاست.
کد خبر: ۵۶۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 21 February 2018

به گزارش تابناک : صادق حریری اظهار کرد: با برگزاری تور جهانی در استان البرز این امید می رود تا رشته جودو استان البرز در سطح ملی پیشرفت بیشتری را داشته باشد.

وی با اشاره به مسابقات آینده جودو گفت: تیم منتخب نونهالان استان البرز به مسابقات کشوری این رده سنی که از ۹ اسفند ماه به میزبانی مشهد برگزار می شود اعزام خواهد شد.

سرپرست هیئت جودوی استان البرز به آخرین وضعیت لیگ این رشته اشاره کرد و گفت: تاکنون رشته جودو در استان دارای لیگ فعالی نبوده است که با برگزاری جلسات هم اندیشی با پیشکسوتان استان در صدد برگزاری لیگ منظم در رشته جودوخواهیم بود.

حریری با اشاره به موفقیت بانوان البرزی در رشته جوجیتسو گفت: تیم بانوان استان البرز موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشوری شد.

وی تصریح کرد: تیم بانوان البرز در قالب تیم ملی به مسابقات جودوی بانوان در به میزبانی کشور امارات اعزام شد که در آن مسابقات نیز مقام نخست را کسب کرد.

سرپرست هیئت جودوی استان البرز از حضور ورزشکاران استان در تیم ملی خبرداد و گفت: در رده های سنی مختلف نمایندگانی از استان البرز در تیم ملی فعالیت می کنند که همین موضوع نشان از رشد این رشته در سطح استان البرز دارد.

حریری به آخرین وضعیت خانه جودو در کرج اشاره کرد و گفت: تاکنون اقدام مثبتی در خصوص خانه جودو انجام نشده است که امیدواریم با همکاری شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان خانه جودوی استان البرز راه اندازی شود.

وی با اشاره به اهمیت استعدادیابی در رشته جودو گفت: استان البرز دارای دو پایگاه استعدادیابی است که هر دو پایگاه به شکل مطلوبی بحث استعدایابی را دنبال می کنند.

سرپرست هیئت جودوی استان البرز در پایان با اشاره به برنامه های آینده این هیئت گفت: به زودی رئیس هیئت جودو در شهرستان های مختلف استان البرز معرفی خواهند شد و طبق برنامه با همکاری شهرستان ها جهت رشد این رشته گام بر خواهیم داشت.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار