معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: گردشگران سه کشور آذربایجان، ترکیه و عراق در ایام نوروز به استان البرز سفر می کنند.
کد خبر: ۵۶۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک : احمد ترکاشوند با بیان اینکه برای ایام نوروز برنامه های بسیار خوبی برای رونق گردشگری در البرز در نظر گرفته شده است، گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده مقرر است اقداماتی به لحاظ تبلیغاتی و معرفی جاذبه های گردشگری البرز در این ۳کشور صورت  بگیرد.

وی افرود: در همین راستا مراکز اقامتی و پذیرایی البرز تخفیف های ۵۰ تا ۶۰ درصدی را برای گردشگران خارجی واقامت آنها در نظر گرفته اند.

ترکاشوند با بیان اینکه برای معرفی هرچه بهتر استان  البرز کتابچه های گردشگری به زبان انگلیسی بین گردشگران خارجی توزیع خواهد شد افزود: ۱۱هتل در استان البرز به شکل فعال داریم  که ۷هتل در شهرستان کرج و ۴هتل در شهرستان طالقان مستقر است.

وی با بیان اینکه هتل ۴ستاره دیزین نیز برای ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی آماده شده است گفت: ۴۰دستگاه اتوبوس برای یک تور یک روزه البرزگردی در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری استان البرز در ادامه تشریح کرد: در ۹ فروردین ماه ۴۰دستگاه اتوبوس به صورت رایگان برای گردشگران داخلی و خارجی  وبا هدف معرفی استان در نظر گرفته شده است که در پایان این بازدید از شهرستان طالقان که یکی از قطب های گردشگری  البرزاست بازدید خواهندداشت.

وی در پایان به توسعه بوم گردی در البرز اشاره کرد وگفت:دراین ارتباط درخواست مجوز جهت تاسیس بوم گردی داشته ایم که تا پایان سال صادر خواهد شد.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار