معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: امدادگران هلال احمر این استان در هفته ‌گذشته به 1500 نفر حادثه دیده امداد رسانی کرده‌اند.
کد خبر: ۵۶۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 17 February 2018

به گزارش تابناک : داوود رجبی روز شنبه افزود: در مجموع 19 مورد عملیات امدادی در استان انجام شده که از کل این حوادث 13 مورد جاده ای، 3 مورد حضوری، 2 مورد مناسبتی، 1مورد کوهستان بوده است.
وی اضافه کرد: در این حوادث 18 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 15 نفر به بیمارستان انتقال داده شده و 3 نفر نیز سرپایی درمان شدند.
رجبی افزود: در اجرای طرح امداد زمستانی،20 پایگاه امدادی ثابت و سیار این جمعیت در جاده های این استان به مردم خدمات رسانی می کنند.
وی گفت: ازمجموع این پایگاه ها 3 پایگاه در جاده کرج - چالوس ، 22 پایگاه در آزاد راه کرج - قزوین ، یک پایگاه در بخش اشتهارد- کرج ، یک پایگاه در شهرستان طالقان و یک پایگاه کوهستانی در شهرستان کرج مستقر هستند و سایر پایگاه ها نیز به صورت موقت فعالیت دارند .
وی بیان داشت:علاوه بر این پایگاه ها ، استقرار یک پایگاه نیز در ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر استان البرز و کلیه شعب شهرستان های استان نیز برای ارائه خدمات پیش بینی شده است .
وی خاطرنشان کرد: افزایش ایمنی برای کاهش حداکثری حوادث رانندگی و همچنین مقابله با سایر حوادث زمستانی مانند سرمازدگی، کولاک و یخبندان از اهداف مهم در اجرای این طرح است..
رجبی گفت: در اجرای طرح امداد زمستانی نهادهای مختلف از جمله ستاد مدیریت بحران ، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل، آتش نشانی و مرکز فوریت های پزشکی استان، هواشناسی و رسانه ها با این جمعیت همکاری دارند..
وی ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی اجتناب کنند.
وی از مردم خواست در صورت نیاز امدادی با سامانه 112 هلال احمر تماس بگیرند.
اجرای طرح امداد زمستانی جمعیت هلال احمر استان البرز تا 25 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار