‌قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج آماری از خدمات ارائه شده در برف اخیر توسط شهرداری کرج ارائه و اعلام کرد: 273 مورد امدادرسانی توسط آتش‌نشانی، 42 مورد سقوط درخت، 154 مورد رهاسازی خودرو، 35 مورد سقوط سقف کاذب و 2 مورد سقوط داربست در این مدت گزارش شد.
کد خبر: ۵۶۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 12 February 2018

به گزارش تابناک : اصغر نصیری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که امروز دوشنبه(23 بهمن) در استانداری برگزار شد، گفت: شهرداری کرج در برف اخیر نتوانست آن طور که باید خدمت‌رسانی کند زیرا ترافیک بسیار زیادی حاکم بود و ما نتوانستیم از ماشین‌آلات سنگین استفاده کنیم.

نصیری افزود: شهر کرج 19 میلیون مترمربع مسیرهای قابل برفروبی دارد، بنابراین همزمان نمی‌توان همه این معابر را پاکسازی کرد و شهرداری در ساعات اولیه برفروبی از معابر درجه یک و مراکز حساس را در دستور کار قرار داد و پس از آن معابر درجه 2 و 3 برفروبی شد.

وی از مصرف 8 هزار تن ماسه و نمک در روزهای برفی خبر داد و گفت: مردم انتظار دارند که هر لحظه ماسه و نمک پاشی انجام شود، باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد تا سطح انتظارات در چنین مواقعی کمتر شده و مشارکت شهروندان را نیز داشته باشیم.

قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج آماری از خدمات ارائه شده در برف اخیر توسط شهرداری کرج ارائه و اعلام کرد: 273 مورد امدادرسانی توسط آتش‌نشانی، 42 مورد سقوط درخت، 154 مورد رهاسازی خودرو، 35 مورد سقوط سقف کاذب و 2 مورد سقوط داربست در این مدت گزارش شد.

نصیری ادامه داد: ما سعی داریم برای هر منطقه شهرداری حداقل 3 دستگاه گریدر، 2 دستگاه باب کت، یک دستگاه نمک‌پاش، 2 دستگاه لودر و 50 دستگاه کامیون تهیه کنیم.

وی از تهیه 48 هزار لیتر سوخت برای خودروهای شهرداری در روزهای آتی خبر داد و گفت: ماسه و نمک مورد نیاز نیز پیش‌بینی شده است.

نصیری در پایان با بیان اینکه طی روزهای برفی 35 هزار تماس با سامانه 137 برقرار شد، گفت: بسیاری از این تماس‌ها برای برفروبی درب منزل یا بیرون آوردن ماشین از میان برف صورت گرفته که لازم است در این خصوص فرهنگ‌سازی شود.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار