اصغر نصیری شهردار کرج در واکنش به اعتراضات اعضا شورای شهر در انتصابات مدیریت شهری در جلسه گذشته دست به افشاگری در این رابطه زد.
کد خبر: ۵۶۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 11 February 2018

به گزارش تابناک : اصغر نصیری شهردار کرج صبح امروز در جلسه شورای شهر کرج که در صحن علنی شورا برگزار شد، درباره اعتراضات اعضا شورا در انتصابات مدیریت شهری در جلسه گذشته اظهار داشت: در هفته گذشته طرح تعریض اتوبان جنوبی که 40 روزه انجام شد به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) به علت ترافیک بدون مراسم افتتاح و بازگشایی شد.

شهردار کرج با گلایه و ضمن اشاره به سخنان جلسه گذشته رحیم خستو عضو شورا و عباس زارع رئیس کمسیون برنامه و بودجه درباره انتصابات مدیریت شهری که دیگر از اتوبوسی به مترویی تبدیل شده است، افزود: آقای خستو به دنبال سناریو نباشید و خود را خسته نکنید, بنده تا زمانی کار خواهم کرد که با اصول باشد و با این کارها افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار ندهید.

نصیری در ادامه افزود: آقای زارع من اعتقاد ندارم بخواهم حتما برادر شما که عضو شورا هستید را در مسند مدیریت پسماند قرار دهم. ایشان از لحاظ من توانمند نبوده و شایسته‌سالاری از اولویت‌های مدیریت شهری است و جار و جنجال بی‌خود راه نیندازید که این کار اصلا درست نیست.

وی با اشاره به اینکه من در کار خود خط قرمزی خواهم داشت و از آن عبور نخواهم کرد، بیان کرد: من با التماس نیامدم که با التماس بروم بلکه هدفم خدمت به مردم است.

نصیری با اشاره به اینکه در این مدت 32 نفر منصوب شدند و تنها 4 نفر با تصویب اعضا شورا با بنده آمده‌اند، عنوان کرد: فردی حق دخالت ندارد؛ من به نسبت به تک تک اعضا احترام خاصی قائل هستم و گزاف‌گویی حدی دارد.

 

 

 

منبع : بازتاب آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار