راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در سراسر کشور و تهران آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 11 February 2018

به گزارش تابناک : مردم ولایت‌مدار و انقلابی تهران بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن عشق و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

با وجود آنکه ساعت آغاز راهپیمایی ۹٫۳۰ اعلام شده بود، مسیرهای ۱۰گانه راهپیمایی در پایتخت از ساعت‌ها پیش مملو از مردمی بود که برای تجدید بیعت با امام و رهبری حضور یافته بودند و لحظه لحظه بر خیل جمعیت افزوده می‌شود. 

اقشار و گروه های مختلف مردم حرکت خود را از مسجد امام حسین(ع)، مسجد الجواد (ع)، مسجد دارالسلام، مسجد حضرت امیر (ع)، مسجد ابوالفضل (ع)، مسجد المهدی(ع)، مسجد امام صادق(ع)، مسجد جامع امام سجاد(ع)، مسجد ابوذر و مسجد امام هادی (ع) به سمت میدان آزادی آغاز کرده‌اند. 

نظیر این راهپیمایی در سایر نقاط شهرستان‌های استان تهران همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم این شهرها آغاز شده است.

مردم ولایت‌مدار استان تهران اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و … باردیگر خروش خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی می‌کشانند.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران، خبرنگاران داخلی و خارجی، و مقامات کشور همچون سال‌های گذشته به شکوه این مراسم افزوده است. 

شرکت مترو تهران نیز امروز به‌صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

سرفاصله حرکت قطارها به منظور تسهیل حضور شهروندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن کاهش یافته به‌گونه‌ای که در خط یک سر فاصله حرکت قطارها به هفت دقیقه، خط ۲ چهار دقیقه، خط سه ۱۵ دقیقه، خط چهار ۴٫۵ دقیقه و خط پنج به ۱۵ دقیقه کاهش پیدا کرده است.

پس از پایان مراسم و هنگام بازگشت شهروندان هر ۹۰ ثانیه یک قطار به خط چهار اعزام خواهد شد.

شبکه اتوبوسرانی پایتخت نیز در این روز از ۶ سامانه به صورت رفت و برگشت نسبت به انتقال شهروندان به مسیرهای راهپیمایی اقدام خواهد کرد و انتقال شهروندان از میادین اصلی، مساجد تحت پوشش ستاد اقامه نماز جمعه را بر عهده خواهد داشت.

١۶٠ دستگاه ون و تاکسی ویژه نیز در مسیر راهپیمایی قرار خواهند داشت که نسبت به جابه جایی شهروندان در مسیر پایانه ها و مسیرهای ویژه اقدام خواهند کرد. 

 

 

منبع : تهران نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار