رئیس هیات کشتی البرز گفت: با رای مردم، حسین نوری کشتی گیر فرنگی البرزی برترین کشتی گیر فرنگی سال 95-96 انتخاب شد.
کد خبر: ۵۶۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 06 February 2018

به گزارش تابناک : حمید یاری در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نظرسنجی که از طریق سایت و اینستاگرام فدراسیون کشتی انجام شد، در کشتی آزاد حسن یزدانی و مجتبی گلیج قهرمانان رقابت های جهانی فرانسه و زیر 23 سال جهان و در کشتی فرنگی سعید عبدولی، حسین نوری و محمدعلی گرایی دارندگان مدال برنز مسابقات جهانی فرانسه حضور داشتند. وی اضافه کرد: در پایان نظر سنجی در رشته کشتی آزاد حسن یزدانی و در رشته کشتی فرنگی حسین نوری کشتی گیر استان البرز با رأی مردم، بعنوان برترین کشتی گیران سال فنی 96-95 انتخاب شدند. یاری گفت: حسین نوری مدال برنز مسامسابقات جهانی کشتی فرنگی را در کارنامه خود دارد.
وی با اشاره به افتتاح نخستین آکادمی کشتی سنتی و پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز با اشاره به پتانسیل‌های کشتی سنتی و زورخانه‌ای در استان اظهار داشت: سالن کشتی‌های سنتی و زورخانه سید الشهدا(ع) اتوبوسرانی کرج برای مدت 5 سال به هیات کشتی البرز واگذار شده است. یاری ادامه داد: هیات کشتی استان البرز برای ترویج و گسترش و همچنین استعدادیابی مناسب در کشتی سنتی و پهلوانی با صرف هزینه‌ و مهیا شدن امکانات مورد نیاز قرار است این آکادمی را به عنوان یکی از مراکز آموزشی و استعدادیابی کشتی استفاده کند. حمید یاری با بیان اینکه سالن ورزشی کشتی سنتی و پهلوانی سیدالشهدا بازسازی کلی و کامل شد، عنوان کرد: این سالن اولین آکادمی کشتی سنتی، پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز است، که این سالن برای 5 سال به مرکز آکادمی و آموزشی و استعدادیابی کشتی سنتی، پهلوانی و زورخانه‌ای تبدیل شده است.
رئیس هیات کشتی استان البرز با تاکید براینکه آموزش کشتی پهلوانی روزهای زوج ساعت 16 الی 18 و آموزش ورزش زورخانه‌ای ویژه کشتی‌گیران روزهای زوج ساعت 18 الی 19:30 برقرار است، خاطرنشان کرد: مکان سالن ورزشی کشتی سنتی و پهلوانی سیدالشهدا میدان شهید سلطانی، ایستگاه مترو، انتهای پایانه اتوبوسرانی کرج است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار