همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، بهره برداری از 4 طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی روز یکشنبه با حضور استاندار البرز در شهرستان ساوجبلاغ آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 04 February 2018

به گزارش تابناک : این طرح ها شامل یک واحد تولید کننده لوازم یدکی خودرو با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان و اشتغالزایی 270 نفر، یک هنرستان 24 کلاسه خیر ساز با صرف 3 میلیارد و 800 میلیون تومان،
آموزشگاه ایران خودرو با اعتبار یک میلیارد و200 میلیون تومان وگازرسانی به روستای افشاریه از توابع بخش مرکزی ساوجبلاغ با اعتبار بالغ بر2 میلیارد تومان و به طول22 کیلومتر شبکه توزیع و300 انشعاب است.
فرماندار ساوجبلاغ دراین آیین گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر56 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد تومان دراین شهرستان به بهره برداری می رسد که 70 درصد آن ها توسط بخش خصوصی و مابقی توسط بخش دولتی وشهرداری ها اجرا شده است.
ابوالقاسم پالیزگیر افزود: 10 واحد تولیدی به مناسبت این ایام الله دهه مبارک فجر دراین شهرستان به بهره برداری می رسد که با راه اندازی این واحدهای تولیدی برای یکهزار و 3 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به ایجاد اشتغال و توسعه واحد های تولیدی گفت: در سال جاری 79 میلیارد تومان تسهیلات اقتصادمقاومتی برای واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
پالیزگیربا بیان اینکه ساوجبلاغ پیشرو درایجاد اشتغال استان البرزاست ،گفت: از ابتدای امسال تا کنون ایجاد 6هزارو 688 شغل در سامانه رصداشتغال این شهرستان ثبت شده در حالی که سهم ساوجبلاغ ایجاد چهار هزارو500 نفر بود.
وی با بیان اینکه دولت تدبیروامید توجه ویژه ای به توسعه روستاها دارد، ادامه داد: بازگشت 14 میلیارد و400 میلیون تومان عوارض مالیات ارزش افزوده به شهرداری ها و 34 میلیارد تومان به دهیاریهای شهرستان ساوجبلاغ بیانگر اهتمام دولت دوازدهم به توسعه روستاها است .
شهرستان 250 هزار نفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار