فرهنگ و هنر در هفته گذشته شاهد اتفاقات، حاشیه ها و اخبار متفاوت و متنوعی بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری نشست خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.
کد خبر: ۵۶۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 02 February 2018

به گزارش تابناک : فرهنگ و هنر در هفته گذشته شاهد اتفاقات، حاشیه ها و اخبار متفاوت و متنوعی بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزارینشست خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

این نشست با حضور ابراهیم داروغه زاده دبیر این دوره از جشنواره در پردیس ملت برگزار شد و داروغه زاده پس از سخنان اولیه به سوالات خبرنگاران پیرامون چگونگی برگزاری جشنواره پاسخ داد.

تعمدی بودن شباهت گریم پژمان بازغی به جانی دپ در پیشونی سفید 2 و پخش نشدن برنامه ضبط شده "دورهمی" با حضور بهنام بانی از جمله دیگر اخبار مهمی بود که طی هفته گذشته در محافل رسانه ای پیچید.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

داروغه زاده: کیفیت جشنواره نباید فدای صرفه جویی شود/فرش قرمز مردمی امسال برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست رسانه ای دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با حضور ابراهیم داروغه زاده دبیر این جشنواره و اهالی رسانه و عکاسان در محل پردیس ملت برگزار شد.

در ابتدای این برنامه ابراهیم داروغه زاده برای سخنرانی به پشت تریبون آمد که لوگوهای جشنواره به یکباره فروریخت و داروغه زاده اعلام کرد که این اتفاق به دلیل مشکلات پردیس ملت نیست.

پس از تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران، مسعود نجفی به اصحاب رسانه حاضر در نشست خوشامد گفت و سپس ابراهیم داروغه‌زاده به تشریح برنامه‌های جشنواره سی‌وششم فیلم فجر پرداخت.

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره در ابتدای سخنرانی خود گفت: جشنواره فیلم فجر دارای دو محور اصلی شامل بخش رقابتی و جشن سینمای ایران در ایام مبارک دهه فجر است و در امسال سعی بر این بود که هر دو بخش باشکوه تر برگزار شود.

وی افزود: ما در بخش رقابتی پیش از اعلام آیین‌نامه پیشنهاداتی داشتیم یکی از آن ها حذف سیمرغ های بخش فنی بود که شورای سیست گذاری جشنواره با آن مخالفت کردند. ما امسال در بخش رقابت اصلی سعی بر تغییرات حداقلی داشتیم و تغییرات کوچکی ایجاد کردیم که یکی از آن‌ها کم کردن تعداد فیلم‌های بخش مسابقه بود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

ملکه رنجبر سلامتی کامل خود را به دست آورد/بازیگر زیر آسمان شهر مى تواند به تنهايى راه برود

فرزند ملکه رنجبر گفت: پرستاران مربوط به روند پزشکی حال مادر دیگر برای رسیدگی به او حضور ندارند چون جای ناراحتی وجود ندارد و نیاز به حضور آنان نیست که یعنی حال مادر کاملا خوب شده است.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزاندرباره وضعیت جسمانی مادرش گفت: حال مادر بسیار خوب است و روز به روز بهبودی پیدا کرده و به شرایط متعادل جسمانی رسیده است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

خانه مالک لوکیشن بعدی سریال "پاهای بی قرار"/ آخرین روزهای بازی پانته‌آ بهرام

تهیه کننده سریال "پاهای بی قرار" گفت: "پاهای بی قرار" در شهرک غرب آخرین روزهای فیلمبرداری در لوکیشن منزل افسانه با بازی پانته آ بهرام را پشت سر می گذارد.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال "پاهای بی قرار" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگیخبرگزاری میزان درباره آخرین مراحل تولید اثرش گفت: "پاهای بی قرار" در شهرک غرب آخرین روزهای فیلمبرداری در لوکیشن منزل افسانه با بازی پانته آ بهرام را پشت سر می گذارد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 
بسته

فيلمنامه مجموعه تلويزيونى شهيد حججى در مرحله پايانى/ منتظر تاييد نهايى هستيم
دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال "شهید حججی" گفت: تحقیقات جدیدی مربوط به دوران کودکی شهید حججی تا سن بیست سالگی و قبل از ورود وى به سپاه انجام شده است. منتظر پايان مراحل نگارش فيلمنامه و تاييد نهايى رسانه ملى هستيم تا وارد مرحله پيش توليد شويم.

احمد صانعی دستیار کارگردان و برنامه ریز سریال ده قسمتی "شهید حججی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین روند طی شده این سریال تا امروز گفت: سازمان صدا و سیما هنوز فیلمنامه شهید حججی را تایید نکرده است.

وی درباره بررسی فیلمنامه سریال شهید حججی اظهار کرد: تحقیقات جدیدی مربوط به دوران کودکی شهید حججی تا سن بیست سالگی و قبل از ورود وى به سپاه انجام شده است و نكات مهمى در این باره باید به فیلمنامه اضافه شود.
برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

بسته

بازی رضا عطاران در مصادره قابل دفاع است/نفس به اسکار نرسید اما صاحب جوایز زیادی شد
تهیه کننده فیلم "شیار143" گفت: علی رغم اینکه نفس به اسکار 2018 نرسید اما خوشبختانه تاكنون در حدود ٣٧ جشنواره خارجى شركت كرده و جوايز متعددى را به دست آورده است. اين راه همچنان براى اين نفس ادامه خواهد داشت.

محمدحسين قاسمى تهيه كننده فيلم "نفس" در گفت و گو با خبرنگار فرهنگى خبرگزارى ميزان در خصوص غيبت فیلم سینمایی "نفس" در اسكار ٢٠١٨ گفت: واقعيت امر چند روز پيش اسامى نهايى فهرست اسكار بهترين فيلم خارجى زبان اعلام شد و با اينكه غيبت نفس قبل‌تر مشخص شده بود اما جاى اين فيلم در اسكار بسيار خالى است.

وى در همين راستا افزود: البته اين مورد را هم فراموش نكنيم كه اسكار امسال در بخش آثار خارجى زبان به شدت فشرده و سخت بود و همراه با فيلم ما فيلم كارگردانی چون ميشائيل هانكه نيز از اسكار بازماند. همينطور فيلم ١٢٠ ضربان كه در كن جوايز فراوانى را دريافت كرده بود نيز از اسكار بازماند.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

علی نصیریان

بازی در امپراطور جهنم بسیار سخت بود/به سیمرغ جشنواره فیلم فجر فکر نمی‌کنم

علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص حضور دوباره خود در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال در فیلم "حکایت دریا"به کارگردانی "بهمن فرمان آرا" حضور داشتم و تا آنجا که می‌دانم این فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال نرسید اما فیلم دیگری را در جشنواره دارم.

وی در همین راستا افزود: امسال بار دیگر همکاری خوبی را در فیلم "امپراطور جهنم" با پرویز شیخ طادی تجربه کردم. همکاری مثبتی که در فیلم شکارچی شنبه نیز اتفاق افتاده بود.

بازیگر نقش "بزرگ آقا" درباره ایفای نقش در فیلم "امپراطور جهنم" تصریح کرد: بازی در امپراطور جهنم یکی از سخت‌ترین تجربه‌های من در بازیگری بود. هنوز فیلم را کامل ندیده ام اما شرایط جوی و برف و باران به شدت کار را برای گروه و تولید سخت تر کرده بود.

وی درباره اهمیت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: هیچوقت به سیمرغ جشنواره فیلم فجر فکر نمی‌کنم و برایم مهم نیست. من به عنوان یک بازیگر بهترین عمل خود را انجام می‌دهم و هیچ زمانی کاری برای دریافت جایزه انجام نداده و نمی دهم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

جشنواره فیلم فجر را خیلی دوست دارم/در کلاس‌های بازیگری امین تارخ حضور نداشتم 

علاقه زیاد بازیگر سایه بان به جشنواره فیلم فجر/در کلاس‌های بازیگری امین تارخ حضور نداشتم

افسانه کمالی بازیگر سریال "سایه بان" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص چگونه بازیگر بودن گفت: در کلاس های بازیگری اولین چیزی که آموزش می دهند این است که جلوی دوربین خودتان باشید اما خودتان را بازی نکنید. در نتیجه ناخودآگاه وقتی مقابل دوربین قرار می گیرید دوست دارید در نقشی که از شخصیت واقعی شما دور باشد بازی کنید بنابراین برای من که تازه وارد عرصه بازیگری شده ام بازی در نقشی که شخصیتی شبیه به خودم داشته باشد سختی های خود را داشت. 

بازیگر "یک روز بخصوص" درباره بازخوردهای مردمی درباره نقشش در سریال "سایه بان" عنوان کرد: مردم به من لطف زیادی داشتند، من و شخصیت سارا را دوست داشتند، پیامهای خوب زیادی که حاکی از ارتباط برقرار کردن مردم با نقش بود به دستم رسید، هر شب وقتی پیامها را می خواندم حس خوبی داشتم و احساس می کردم که بخشی از زندگی مردم شده ام که این بسیار خوشایند است.

کمالی ادامه داد: هر کاری نقاط ضعف و قوت دارد ولی در مجموع "سایه بان" اثری بود که دیده شد و مردم حتی برایم در پیامها نوشتند که آیا سایه بان فصل دوم دارد و دلمان می خواهد که بدانیم چه اتفاقات دیگری برای شخصیتها می افتد. این نشان می دهد قصه سایه بان داستان خوشایندی برای مردم بوده، برگرفته از زندگی مردم است و با آن ارتباط برقرار کرده اند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

غیبت

غیبت شخصیت و قداست را از بین می برد/ غیبت کننده با غیبت کردن منتظر ریختن آبروی خود باشد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، یکی از گناهانی که در جامعه به شدت رواج دارد و افراد به سادگی از کنار آن می گذرند غیبت است. مسئله ای که با توجه به متون دینی و شرعی با تاثیرات و عواقب زیادی در زندگی همراه است. به همین جهت در گفت و گویی  با دوتن از کارشناسان مذهبی به بررسی غیبت، ابعاد و تاثیرات آن و چگونگی ترک این گناه پرداخته ایم. 

حجت الاسلام والسملمین محمدعلی رضایی کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره غیبت کردن گفت: یکی از فعل های مذموم دردین اسلام که روی آن تاکید شده و درباره آن روایات متعدد وجود دارد غیبت است. هر حرفی که در پشت سر کسی در مذمت او زده شود که وقتی بشنود ناراحت شده و رضایت نداشته باشد غیبت است. یکی از گناهان کبیره در اسلام که بین انسان ها ایجاد اختلاف، تنش و فاصله می کند و برای فرد غیبت کننده نیز مشکلات بسیاری به همراه دارد.
وی افزود: در روایات آمده است که شخص غیبت کننده مانند کسی است که گوشت برادر مرده خود را قطعه قطعه کرده و می خورد. در برخی روایات داریم که غیبت از زنا سخت تر است که این سخت تر بودن به دلیل پذیرش توبه فعل غیبت است که یکی از لزومات پذیرش توبه در غیبت، رضایت غیبت شونده است. 

این کارشناس علوم قرآنی درباره تاثیرات و عواقب گناه غیبت، اظهار کرد: غیبت صرف نظر از این که اثرات ظاهری دارد که بین افراد فاصله ایجاد می کند، در روحیه و نفس انسان نیز موثر است. ما وقتی تاریخ بزرگان را مطالعه کنیم می بینیم که آنان نسبت به این گناه پرهیز بسیاری داشتند. حضرت امام خمینی (ره) وقتی در مجلسی غیبت شروع می شد بی درنگ مجلس را ترک کرده و به هیچ عنوان اجازه انجام غیبت و بدگویی نمی دادند، توجه خاصی به پرهیز از این گناه داشتند و اطرافیان نیز دقت لازم را داشتند که از هیچ کس در محضر ایشان حرف نزنند. 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی در ادامه تصریح کرد: اگر در نظر افراد جامعه غیبت کردن شیرین نیاید این گناه بزرگ ترک می شود اما با کمال تاسف ئر جامعه توجه چندانی به این موضوع نمی شود. در حال حاضر در جامعه این وضعیت حاکم است که اگر در یک مجلس کسی غیبت می کند به راحتی گوش می دهند و از آن لذت می برند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

ارژنگ امیر فضلی

ارژنگ امیر فضلی داور و سپند امیر سلیمانی مجری شدند/ اعتماد به نفس درست و بروز استعداد در کودکان، پیام برنامه بهترین شو

علیرضا آقایی تهیه کننده برنامه "بهترین شو" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین وضعیت این برنامه گفت: پخش بهترین شو از 277 بهمن ماه شروع می شود و در مراحل پایانی پیش تولید قرار دارد. ساخت دکور در حال آماده شدن است و  از 200 بهمن ضبط برنامه شروع می شود.

وی در همین راستا افزود: قرار بر این بود که 15 دی ماه پخش برنامه "بهترین شو" شروع شود، اما به دلیل مهیا نبودن شرایط تولید، پخش برنامه به تعویق افتاد. اگر اتفاق غیر مترقبه ای که از اراده ما خارج است نیفتد قطعا در 27 بهمن ماه "بهترین شو" پخش خواهد شد.
تهیه کننده برنامه "بهترین شو" از سورپرایز جدید برنامه خبر داد و اظهار کرد: داوران برنامه با تغییر در اعضا روبرو شده است به این شکل که محمد مسلمی، حمید گلی و ارژنگ امیرفضلی داوران سری جدید برنامه بهترین شو هستند. بازی علی فروتن در یک اثر سینمایی در کنار تعویقی که در پخش برنامه به وجود آمد، سبب شد تداخل زمانی در همکاری او با فیلم سینمایی اش و زمان ضبط برنامه بهترین شو به وجود آید، بنابراین ارژنگ امیر فضلی موقتا جایگزین علی فروتن شد. علی فروتن بعد از اتمام بازی در اثر سینمایی اش در نیمه دوم برنامه "بهترین شو" که پایان فروردین است دوباره به عنوان داور به برنامه اضافه می شود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

عاشق سینمای اکشن هستم/شباهت گریمم به جانی دپ در پیشونی سفید2 تعمدی بود

بازیگر فیلم "بارکد" گفت: من عاشق سینماى اکشن هستم. در همه جاى جهان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ژانر اکشن است زیرا این سینما جذابیت های فراوانی دارد.

پژمان بازغى بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگى خبرگزارى میزان در خصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال با فیلم آبرومند و جذاب هایلایت در جشنواره فیلم فجر حاضر هستم. این فیلم اثرى بى ادعا، اما با کیفیت است که امیدوارم در جشنواره با بازخورد مناسبى روبرو شود. نقشم در این فیلم دارای پیچیدگی های درونی بسیار زیادی است که در بستری بدون اغراق داستان را پیش می برد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

برگزاری کنسرت گروه ماکان بند/دیدار خوانندگان قطعه هر بار این درو با مخاطبان در کیش

کنسرت گروه ماکان بند روز شنبه 21 بهمن ماه در تالار شهر جزیره کیش با حضور طرفدارانش برگزار می شود.به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گروه موسیقی "ماکان بند" در جدیدترین کنسرت استانی خود در جزیره کیش روی صحنه می رود.

"کنار من باش"، "خدا پشتمه"، "خیالت تخت"، "این خیابونا"، "هر بار این درو"، "دلگیری"،"نرو"، "بازیچه"، "دیوونه بازی" و "ای داد" از جمله قطعاتی است که قرار است در این کنسرت اجرا شود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

سیمرغ بلورین که هیچ به من شانه تخم‌مرغ هم نمی‌دهند

بازیگر فیلم "کار کثیف" گفت: من امسال به سیمرغ بلورین جشنواره فکر نمی کنم زیرا سیمرغ که هیچ شانه تخم مرغ هم به من نمی‌دهند.

لوون هفتوان بازیگر سینما و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی به ایران بازگشته‌ام و اواخر فیلمبرداری فیلمی به نام "بازی‌های مردانه" به کارگردانی "امین تبار" را پشت سر می‌گذارم. مدتی برای فیلمبرداری این اثر در قشم به سر می بردیم و در حال حاضر روزهای آخر فیلمبرداری را در تهران دنبال می کنیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

جواد عزتی

جواد عزتی با دو فیلم راهی جشنواره فیلم فجر شد/شانس بالای بازیگر لاتاری برای کسب سیمرغ+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جواد عزتی بازیگر محبوب و مطرح این روزهای سینما و تلویزیون امسال با دو فیلم "لاتاری" و "تنگه ابوقریب" راهی جشنواره فیلم فجر شده است. 

عزتی امسال در دو فیلم دیگر نیز به ایفای نقش پرداخت اما این دو اثر در جشنواره حاضر نشدند. عزتی این روزها پرفروش ترین فیلم نیمه دوم سال یعنی "آینه بغل" را در چرخه اکران دارد. 

فیلم "آینه بغل" به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های "فروشنده" و "ساعت پنج عصر" را بشکند.

عزتی سال گذشته با فیلم متفاوت "ماجرای نیمروز" مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و امسال نیز بار دیگر در همکاری مشترک با محمدحسین مهدویان لاتاری را در جشنواره فیلم فجر دارد. 

عزتی در لاتاری با بازیگرانی همچون هادی حجازی فر، ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین هاشمی و نادر سلیمانی همکاری داشته است.

محمدجواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران بازیگر ایرانی است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی فعالیت سینمایی‌اش را از سال 1387 با بازی در فیلم "طلا و مس" آغاز کرد و پس از آن در 23 فیلم دیگر به ایفای نقش پرداخت.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

رامبد جوان

بازگشت رامبد جوان به سینمای کمدی با قانون مورفی/خندوانه به نوروز 97 می‌رسد؟+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی قانون مورفی تازه‌ترین ساخته رامبد جوان دو روز پیش فیلمبرداری خود را با حضور امیر جدیدی بازیگر جوان سینمای ایران آغاز کرد.

آن‌طور که مشخص است فیلم تازه کارگردان فیلم‌هایی چون نگار و ورود آقایان ممنوع، بار دیگر به سراغ کمدی رفته و می‌خواهد این‌بار ژانر کمدی را همراه با ژانر اکشن به مخاطب ارائه کند.

رامبد جوان تجربه موفقیت‌آمیزی در عرصه آثار کمدی برای خود ثبت کرده و در فیلم‌هایی همچون اسپاگتی در 8 دقیقه، دختر آدم پسر حوا و ورود آقایان ممنوع مخاطبان بسیاری را از آن خود کرده است.

وی همچنین با تولید و کارگردانی برنامه خندوانه نشان داده راه برقراری ارتباط با مخاطب را از طریق آثار کمدی به‌خوبی بلد است و شاید این تنها دلیلی باشد که جوان بار دیگر به دنبال ساخت آثار کمدی رفته است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

مصادره

کارگری سینما را کرده‌ام تا به اینجا برسم/نمی‌خواهم تماشاگر به هر قیمتی بخندد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با حضور 255 فیلم از دوازدهم بهمن ماه امسال آغاز به کار خواهد کرد.

جشنواره فیلم فجر همواره برای تمامی اهالی سینما میعادگاه رقابت با سایر رقبا است. رقابتی که در انتها به کسب سیمرغ بلورین جشنواره می انجامد و هر ساله نقد و نظرات متفاوتی را به همراه دارد.

تاریخ جشنواره فیلم فجر نشان می دهد که به طور معمول داوران این جشنواره به سختی به آثار کمدی روی خوش نشان می دهند و کسب سیمرغ برای آثار کمدی به طور معدود اتفاق می افتد.

موفق ترین فیلم کمدی در تاریخ ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر را باید بدون شک "اجاره نشین‌ها" به کارگردانی "داریوش مهرجویی" دانست. البته همچنان برخی منتقدان این فیلم را درامی اجتماعی در بستری کمدی می دانند.

اجاره نشین ها در آن سال توانست لوح زرین بهترین صدا برداری را از پنجمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کند و در شاخه های جایزه ویژه هیئت داوران، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم فجر صاحب امتیاز شود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

حامد شیخی در نقش شخصیت محسن رضایی

ترور نافرجام محسن رضایی در ماجرای نیمروز ضبط نشد/ فیلم‌های متفاوت کمتر در جشنواره فجر دیده می‌شود

حامد شیخی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره جشنواره فیلم فجر گفت: در این دوره جشنواره فیلم فجر حضور ندارم اما در دوره سی و چهارم با "ایستاده در غبار" و "بادیگارد" و در دروه سی و پنجم با "قاتل اهلی" و"چراغ های ناتمام" حضور داشتم.

وی در همین راستا افزود: در "ماجرای نیمروز" هم قرار بود نقش شخصیت محسن رضایی در مقطع ترور نافرجام وی توسط گروهک تروریستی منافقین را بازی کنم که گریم انجام شد اما این مقطع ضبط نشد.

بازیگر "ایستاده در غبار" درباره جشنواره فیلم فجر با توجه به سابقه حضورش اظهار کرد: احساس می کنم فیلم ها در جشنواره فیلم فجر در موضوعات شبیه هم شده اند و فیلم های متفاوت کمتر دیده می شود. فکر می کنم جشنواره فیلم فجر باید در بحث حضور فیلم ها و موضوعات آن جامع تر عمل کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.بسته

مهدی پاکدل و سخت‌ترین نقشی که تا به حال ایفا کرده است/سیمرغ بلورین جشنواره در امتداد حادثه پلاسکو

"مهدی پاکدل" بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امسال با فیلم سینمایی "چهارراه استانبول" نقشی متفاوت ایفا کرده و امیدوار است تا سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "مهدی پاکدل" بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امسال با فیلم سینمایی "چهارراه استانبول" نقشی متفاوت ایفا کرده و امیدوار است تا سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید.

پاکدل نسبت به سال گذشته کم کارتر شده اما تیزر فیلم سینمایی "چهارراه استانبول" نشان می‌دهد که وی امسال فیلم بسیار سخت و پرحادثه ای را پشت سر گذاشته است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.از نقش سخت مهدی پاکدل در چهار راه استانبول تا بدشانسی بازیگر زن در گرفتن سیمرغ بلورین+ عکس

هروقت مطمئن بودم سیمرغ می‌گیرم نتیجه عکس شد/هنوز هم خودم را بازیگر نمی‌دانم

بازیگر فیلم "بوسیدن روی ماه" گفت: سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر بزرگترین اتفاق و نقطه اتکا و مقبت کارنامه هر بازیگری است که خوشبختانه من هم موفق به دریافت آن شدم اما این دلیلی نمی شود که بگویم من همچنان خودم را بازیگر نمی دانم.

شیرین یزدان‌بخش بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره اهمیت دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای بازیگران گفت: سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر بزرگترین اتفاق و نقطه اتکا و مقبت کارنامه هر بازیگری است که خوشبختانه من هم موفق به دریافت آن شدم اما این دلیلی نمی شود که بگویم من همچنان خودم را بازیگر نمی دانم.

وی درباره فعالیت خود در سال جاری افزود: ابتدای امسال سعی کردم کمی استراحت کنم و اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم که کاری به من پیشنهاد شود اما باز هم دوستان لطف داشتند و سال را با سه فیلم به پایان می رسانم.
برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

 

 

 

منبع : میزان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار