به علت شرایط نامناسب جوی
مسابقات بین المللی پارااسکی آلپاین که قرار بود روز دوشنبه به میزبانی پیست بین المللی دیزین کرج برگزار شود به علت شرایط نامناسب جوی لغو شد.
کد خبر: ۵۵۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 29 January 2018

به گزارش تابناک البرز، رئیس هیات آلپاین البرز گفت: این رقابت ها قرار بود امروز آغاز شود به علت بارش برف سنگین به فردا سه شنبه موکول شد.


صادق کلهر افزود: رقابت های روز اول این مسابقه در رشته مارپیچ کوچک ،دهم بهمن ماه در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر در پیست بین المللی دیزین کرج انجام می شود.


وی اضافه کرد: مسابقه های پارا اسکی آلپاین، با حضور ورزشکارانی از کشورهای تاجیکستان، مغولستان، بلژیک، رومانی و نمایندگانی از کشورمان در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.


کلهر گفت: در این مسابقه ها، 23 ورزشکار ایرانی و خارجی در 2 رشته مارپیچ بزرگ و کوچک با یکدیگر رقابت می کنند.


پیست دیزین واقع در فاصله 70 کیلومتری شمال کرج دارای 3 تله کابین ، 2 تله سیژ، 7 تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است.


این پیست سال گذشته در آذرماه گشایش یافت اما امسال به علت بارش دیرهنگام برف با بیش از 2 ماه تاخیر از امروز به صورت آزمایشی گشایش یافت و قرار است وتا پایان هفته جاری در صورت مساعد بودن وضعیت جوی به صورت رسمی فعال می شود.


ارتفاع این پیست بین 2650 تا 3600 متر از سطح دریا قرار دارد و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت ماه است.


در پیست بین المللی دیزین 2 هتل ، 19 کلبه و 5 رستوران وجود دارد.


بارش برف سنگین از صبح شنبه هفتم بهمن ماه در البرز آغاز شده که بنا به پیش بینی هواشناسی این بارش ها تا روز سه شنبه در ارتفاعات استان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار