در پی برودت هوا اعلام شد
مدیرعامل شرکت گاز : مشترکین عزیز می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل و یا حادثه ای با شماره 194 ( اتفاقات شرکت گاز) تماس حاصل فرمایند.
کد خبر: ۵۵۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 28 January 2018
هر چند با گذشت نزدیک به چهل روز از زمستان ، سرمای شدیدی در هیچ نقطه ای از استان مشاهده نشده بود ، اما از امروز و تا پایان هفته گزارش سرمای شدید در استان گزارش شده است به گونه ای که در حال حاضر به راحتی می توان سوز سرمای زمستانی را مشاهده کرد.
یکی از موضوعات مهمی که این روزها و با سرد شدن شدید هوا مورد نظر است بحث تامین سوخت خصوصا گاز است که لازم است مردم در این زمینه ضمن اطمینان از تامین گاز ، حتما به رعایت مصرف مناسب دقت لازم را داشته باشند چرا که با توجه به سراسری بودن شبکه های انتقال گاز و بارش های سنگین برف و به تبع آن سرمای شدید در مناطق دیگر کشور ضروری است که مسائل صرفه جویی به نحو احسن رعایت شود.
اما با همه ی این سخنان ، شرکت گاز استان اعلام نموده است که همه تمهیدات لازم دیده شده است و هیچ جای نگرانی نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل پرسنل این شرکت در جهت خدمتگزاری به مردم خبر داد.
رحمن خادم با اعلام این موضوع افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده هم اکنون اکیپ های امدادی و گازبان ها در شهرها و روستاهای استان آماده برطرف نمودن مشکلات احتمالی مشترکین عزیز می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر که در حال حاضر جریان گاز تمامی نقاط استان جریان دارد و هیچگونه نگرانی بابت قطع گاز وجود ندارد اظهار داشت: مشترکین عزیز می توانند در صورت  بروز هر گونه مشکل و یا حادثه ای با شماره  194 ( اتفاقات شرکت گاز) تماس حاصل فرمایند.
وی در پایان با اشاره به وجود برودت هوا در 18 استان کشور از همه هم استانیهای فهیم خواست تا با رعایت دمای آسایش ( 18 الی 21 درجه )، زمینه بهره مندی پایدار از نعمت گاز را برای همه مشترکین عزیز در استان و ایران اسلامی فراهم آوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار