در طالقان، اشتهارد، نظرآباد و ساوجبلاغ
مدارس طالقان، اشتهارد، نظرآباد و ساوجبلاغ به دلیل بارش سنگین برف و پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان در استان البرز، فردا تعطیل است.
کد خبر: ۵۵۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 27 January 2018

به گزارش تابناک البرز، فرماندار شهرستان طالقان گفت که تعطیلی مدارس دراین شهرستان پس از تعیین تکلیف ازطریق مدیریت بحران استانداری البرز اعلام می شود.


مصطفی علی‌آبادی فراهانی، افزود: تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس پس از بررسی بیشتر شرایط جوی انجام می گیرد.


وی ادامه داد: بارش برف در این شهرستان ادامه دارد و تصمیم گیری ها در خصوص تعطیلی پس از هماهنگی با مدیریت بحران استانداری البرز اعلام خواهد شد.


این درحالی است که رییس آموزش و پرورش طالقان روز شنبه با بیان اینکه تمام مدارس این شهرستان نوبت صبح هستند، اعلام کرده بود، این مدرسه ها فردا یکشنبه به علت بارش برف و یخبندان تعطیل هستند و امروز به علت بارش برف تعدادی از معلمان مدارس روستایی طالقان نتوانستند به موقع در سرکلاس درس حضور پیدا کنند.


شهرستان طالقان در 90کیلومتری شمال غربی کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

مدارس نوبت عصر نظرآباد و ساوجبلاغ تعطیل شد
مدارس نوبت عصر شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد نیز به دلیل بارش سنگین برف و پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان تعطیل شد.


حجت اله صادقی، افزود: به لطف الهی برف در مناطق شهری و روستایی نظرآباد در حال بارش است، به همین علت مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول عصر امروز در این شهرستان تعطیل شدند.


وی اظهار کرد: همه دانش آموزان متوسطه دوره دوم نظرآباد در شیفت صبح تحصیل می کنند.


وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر معلمان مدارس روستایی و شهری این شهرستان و تعدادی از دانش آموزان از سرویس استفاده می کنند، در بازگشت از مدرسه با مشکلات زیادی روبرو می شدند لذا مدارس شیفت عصر درنظرآباد تعطیل شد.


وی خاطر نشان کرد: تعطیلی مدارس در فردا نیز با توجه به یخبندان و ادامه بارش متعاقبا اعلام می شود.


ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ نیز اعلام کرد که به دلیل بارش برف مدارس نوبت عصر این شهرستان تعطیل است.


فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: بنابر تصمیم مدیریت بحران ساوجبلاغ تمامی مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در ساوجبلاغ تعطیل شده است.

 

تعطیلی مدارس روستایی اشتهارد در شیفت بعدازظهر

مدیر آموزش و پرورش اشتهارد گفت: مدارس روستایی این شهرستان درشیفت بعداز ظهر امروز تعطیل شد.


مهدی شاه بختی افزود: مدارس دو روستای این شهرستان به نام های مراد تپه و ایپک در شیفت بعدازظهر به دلیل بارش برف شدید تعطیل اعلام می شود.


وی ادامه داد: دانش آموزان چندین روستای شهرستان اشتهارد دراین دو مدرسه تحصیل می کنند که به دلیل بارش برف امکان رفت و آمد برای آنان مشکل است.


شاه بختی گفت: بیشتر مدارس شهرستان اشتهارد در نوبت صبح فعالیت دارند و تنها شش مدرسه شهری و دو مدرسه روستایی در شیفت عصر فعال هستند.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارش برف تعطیلی مدارس در نوبت صبح فردا متعاقبا اعلام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار