بازیگر سریال سایه بان گفت: آرام بودن که ویژگی نقش سارا در سریال "سایه بان" بود در وجود من نیز وجود دارد و کلا شخصیت آرامی دارم بنابراین با وجود سختی ها توانستم این ویژگی را در این نقش پیاده کنم.
کد خبر: ۵۵۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 27 January 2018

به گزارش تابناک : افسانه کمالی بازیگر سریال "سایه بان" در خصوص چگونه بازیگر بودن گفت: در کلاس های بازیگری اولین چیزی که آموزش می دهند این است که جلوی دوربین خودتان باشید اما خودتان را بازی نکنید. در نتیجه ناخودآگاه وقتی مقابل دوربین قرار می گیرید دوست دارید در نقشی که از شخصیت واقعی شما دور باشد بازی کنید بنابراین برای من که تازه وارد عرصه بازیگری شده ام بازی در نقشی که شخصیتی شبیه به خودم داشته باشد سختی های خود را داشت. 

جشنواره فیلم فجر را خیلی دوست دارم/در کلاس‌های بازیگری امین تارخ حضور نداشتم 
بازیگر "یک روز بخصوص" درباره بازخوردهای مردمی درباره نقشش در سریال "سایه بان" عنوان کرد: مردم به من لطف زیادی داشتند، من و شخصیت سارا را دوست داشتند، پیامهای خوب زیادی که حاکی از ارتباط برقرار کردن مردم با نقش بود به دستم رسید، هر شب وقتی پیامها را می خواندم حس خوبی داشتم و احساس می کردم که بخشی از زندگی مردم شده ام که این بسیار خوشایند است.

کمالی ادامه داد: هر کاری نقاط ضعف و قوت دارد ولی در مجموع "سایه بان" اثری بود که دیده شد و مردم حتی برایم در پیامها نوشتند که آیا سایه بان فصل دوم دارد و دلمان می خواهد که بدانیم چه اتفاقات دیگری برای شخصیتها می افتد. این نشان می دهد قصه سایه بان داستان خوشایندی برای مردم بوده، برگرفته از زندگی مردم است و با آن ارتباط برقرار کرده اند.

جشنواره فیلم فجر را خیلی دوست دارم/در کلاس‌های بازیگری امین تارخ حضور نداشتم 
وی آرمان گرا بودن قصه و شخصیت‌ها را که بعضا مطرح شده است رد کرد و توضیح داد: اتفاقا شخصیتها به شدت خوب نشان داده نمی شوند و حتی شخصیت سهراب به عنوان قهرمان داستان، در برخی مواقع به دلیل فشارهای زندگی واکنشهایی نشان می دهد که هر آدم دیگری در چنین شرایطی ممکن است از خود نشان دهد. اتفاقا این اعتقاد وجود دارد که "سایه بان" اثری واقعی و تلخ است و این نشان از نزدیکی قصه سریال به زندگی واقعی است.

وی درباره این که گفته می شود بازیگران جوان این سریال از شاگردان امین تارخ هستند بیان کرد: من وارد اطلاعات جزئی بازیگران نشده ام و این مسئله را نپرسیده ام اما می دانم محمدرضا غفاری نیز مانند من دوره بازیگری را درموسسه کارنامه گذرانده است.

این بازیگر درباره همکاری مجدد با جمشید و نوید محمودی اظهار کرد: اگر برادران محمودی اثر جدیدی برای تولید داشته باشند باعث افتخارم است که در آن بازی کنم چون از این دو برادر چیزهای زیادی یاد گرفتم.

سریال سایه بان
این بازیگر درباره حضور خود در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: در دوره گذشته با "یک روز بخصوص" همایون اسعدیان در جشنواره فیلم فجر حضور داشتم اما در این دوره به دلیل بازی در دو سریال نتوانستم در فیلمی برای جشنواره حضور پیدا کنم. جشنواره فیلم فجر را خیلی دوست دارم و در ده روز جشنواره چیزهای زیادی یاد گرفتم. در این جشنواره فیلمهای کارگردانان و بازیگران حرفه ای را با هم می بینید و با هم مقایسه می کنید و این به اندازه چندین سالتحصیلات دانشگاه به تجربیات افراد اضافه می کند. درباره سیاستهای جشنواره نمی توانم نظر دهم چون در حالیادگیری و کسب تجربه هستم.

 

 

 

منبع : میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار