کد خبر: ۵۵۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 26 January 2018
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهکگیلویه و بویراحمد همراه با معاونین خود به باشت سفر کرده تا در زمینه ساخت سالن چند منظوره ورزشی همراه با خوابگاه و رستوران با فرماندار این شهر همفکری و  و گفت و گو کنند.

بنا به درخواست فرمادار باشت به جای ساخت استخر ویژه بانوان تصمیم بر این شد که یک مجموعه ورزشی همراه با خوابگاه و رستوران ساخته شود و زمین کنار دانشگاه پیام نور برای ساخت این مجموعه ورزشی مناسب نبود.

در ادامه شهردار و فرماندار باشت زمین هایی را در اطراف بیمارستان 32 تختخوابی باشت به مدیرکل نشان دادند و مورد برسی قرار گرفت که با توافق با مالکان این زمین ها و خرید زمین بزودی ساخت این مجتمع ورزشی شروع می شود.

طبق گفتگوهای اولیه، این مجتمع ورزشی  مورد استفاده  خانم ها می باشد.و در آینده نزدیک میزبانی مسابقات استانی نیز در باشت صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با قدردانی از تلاش‌ نماینده گچساران و باشت برای احداث این سالن ورزشی، اظهار کرد: بزرگترین سالن ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد که شامل سالن چند منظوره ۲۵۰۰ نفری مخصوص بانوان که از استانداردهای جهانی برخوردار است، در باشت راه‌اندازی می‌شود.

گفتنی است مدیرکل ورزش و جوانان از همکاری ویژه شهردار و فرماندار کمال تقدیر و تشکر را داشتند و ادامه این همکاری ها در مراحل بعدی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار