مدیران اجرایی به گوش باشند
استان البرز امروز علاوه بر مشکلات در عرصه اشتغال، با موضوعاتی نظیر آلودگی هوا، ترافیک و خشکسالی مواجه است که دستیابی به راه حلی کارآمد برای این معضلات با تداوم همدلی و هم افزایی امکان پذیر است.
کد خبر: ۵۵۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 24 January 2018

به گزارش تابناک البرز، استان البرز که هنوز هم در دوران نوپایی به سر می برد به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های لازم هنگام شکل گیری آن، مهاجرپذیری و به تبع آن رشد جمعیت بالا، با مشکلات برجای مانده بسیاری دست و پنجه نرم می کند که حل این مشکلات بدون همراهی و همدلی مسئولان استان، راه به جایی نمی برد.


توسعه استانی نظیر البرز به دلیل دشواری هایی که در مسیر وجود دارد، نیازمند مدیریت یکپارچه و هماهنگ است و هرگونه اختلاف و تضاد باعث تشدید شرایط و کندی اجرای برنامه های توسعه ای استان خواهد شد، گرچه در فرآیند امور امکان دارد تفاوت دیدگاه هایی نیز وجود داشته باشد که از آنها نیز باید در جهت تعالی امور و پیشبرد بهینه استان بهره برداری کرد.


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج نیز در نخستین جلسه شورای اداری استان پس از آغاز به کار استاندار جدید تاکید کرد: امید است با توجه به اینکه استاندار البرز اشراف ویژه ای به مسائل اقتصادی دارد، با اهتمام جدی تری وضعیت استان را بهبود بخشد‌.در فضای آرام موجود در استان مسئولان استان به ویژه استاندار البرز بیشرین زمان را برای رسیدگی به مشکلات تولید و دیدار با کارآفرینان و سرمایه گذاران و توجه به بخش خصوصی اختصاص داده که نتیجه آن حرکت پرشتاب استان به سمت ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری بوده است.


بی شک این رویکرد مدیریت استان البرز و نشاط و انگیزه برای ایجاد رونق در ایجاد کسب و کار و تولید در استان به حمایت و همکاری همگانی نیاز دارد تا با هم افزایی نیروها به اهداف عالی مورد نظر دست یابیم.


تقویت همدلی ها برای بهره گیری از ظرفیت های متنوع و منحصر به فرد البرز به منظور شتاب بخشیدن روند پیشرفت و بهبود فضای کسب و کار ضرورت دارد و همین اصل مهم نیز به عنوان راهبردی مسئولان استان پیگیری می شود.


استان البرز امروز علاوه بر مشکلات در عرصه اشتغال، با موضوعاتی نظیر آلودگی هوا، ترافیک و خشکسالی مواجه است که دستیابی به راه حلی کارآمد برای این معضلات با تداوم همدلی و هم افزایی امکان پذیر است.


نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت که روند اشتغالزایی در این استان با وحدت و همدلی موجود رو به رشد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار