50 درصد نقاط حادثه خیز جاده کرج- چالوس ایمن سازی شده است
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که 104 نقطه حادثه خیز در راه های این استان شناسایی شده که باید برای ساماندهی آنها اقدام کرد.
کد خبر: ۵۵۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 24 January 2018

به گزارش تابناک البرز، عباس صفری اظهار داشت: اکنون 49 نقطه حادثه خیز با شاخص بالا در دستور کار راهداری برای ایمن سازی قرار گرفته است.


وی ادامه داد: با به کارگیری سه مشاور ایمنی ترافیک توانستیم که 50 درصد نقاط حادثه خیز را که اغلب در جاده کرج- چالوس قرار داشت، ایمن سازی کنیم.


صفری بیان داشت:به عنوان مثال درپیچ درده محور کرج-چالوس با نصب تابلوهای هشداری و چراغ چشمک زن و شست وشوی تونل شماره پنج وهمچنین بتن پاشی 700 متر از سقف این تونل سبب شده تا آمار تصادفات به صورت چشمگیر کاهش یابد.


این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون استان البرز رتبه اول کاهش تلفات ناشی از تصادفات را به خود اختصاص داده، افزود: آمار کشته های تصادفات این استان با 60درصد کاهش همراه شده است.


صفری بیان داشت:این کاهش تلفات جاده ای نشان می دهد که علاوه بر اینکه فرهنگ رانندگی در جاده های البرز تغییر یافته همکاری و همراهی دستگاه های خدمات رسان نیز بسیار تاثیر گذار بوده است.


استان البرز یک هزارو 450 کیلومترآزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد، 18 درصد ترافیک راه های کشور در این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار